ik ben een meisje van 22 jaar en ben dit jaar afgestudeerd.
Ik zoek iemand om vanaf oktober 2012 mee rond te reizen in zuid-amerika voor een paar maanden.
ik zou graag peru, bolivië,chili en argentinië doen.
Graag zoek ik iemand die rond men eigen leeftijd zit.
Ik zou dan een paar keer willen afspreken voor te zien of het klikt en als dat zo is kunnen we samen een beetje beginnen plannen…
een beetje over mezelf: ik lach vrij snel dus domme mopjes maken kan allemaal bij mij:), ik ben een vrij flexibel persoon, ik feest graag,lach graag,…, eigenlijk weet ik niet meer veel wat zeggen over mezelf, als we afspreken zal je het zelf wel zien:)
Mijn bedoeling van deze reis is veel nieuwe mensen leren kennen,mooie dingen zien en soms is, gewoon ff strandzitten en nix doen in de zon!
Dit klinkt goed, ik heb al een tijdje hetzelfde idee in m’n hoofd! Van ong. sept t/m dec naar Zuid-Amerika, liefst naar Argentinië en Peru. Veel dingen doen en zien maar ook af en toe lekker relaxen :zon02:.
Ik ben 22 jaar, nu ruim een jaar geleden afgestudeerd en inmiddels aan het werk. Misschien kunnen we een keer meeten en onze plannen naast elkaar leggen?
Hi!
Wat toevallig ik had dezelfe bestemmingen in mn hoofd! Van peru via bolivia en chili naar argentinie!
Deze zomer ga ik afstuderen dus zou graag in het najaar naar zuid amerika willen!
xxx
Nina
hej nina en majoke!!
sorry voor de late reactie, maar heb nooit een mail gehad dat er iemand had gereageerd…
Het spijtige is dat ik al iemand heb gevonden via een andere site en we hebben al afgesproken enz en we gaan het met twee doen…
Maar als jullie ook gaan van oktober tot mei en we zitten op ongeveer dezelfde plek, kunnen we misschien afspreken en paar dingen tesamen doen fzo, lijkt me ook altijd leuk!!
Laat dan maar iets weten!
en hopenlijk vinden jullie ook nog iemand, of mss kunnen jullie wel met elkaar:D tis mr een ideetje, omdat jullie allebei hadden gereageerd op het mijne en ik al iemand anders heb…