Ik ben Petra (23) en studeer als het goed gaat in september af. Voordat ik straks vast zit aan een baan, hypotheek, kinderen etc. wil ik graag een paar maanden op reis, nu het nog kan. Ik wil al heel lang naar Zuid-Amerika, maar ik vind het niet zo fijn om daar in mijn eentje te reizen. Peru staat bovenaan mijn lijstje en verder zit ik te denken aan Chili en Argentinie. Maar ik heb nog niets gepland en sta open voor van alles. Als jullie ook plannen in deze richting hebben, hoor ik dat graag! Misschien kunnen we plannen maken om samen te reizen.
Hey Petra! Ik (Susan, morgen 21 jaar ;)) vetrek met hetzelfde idee naar Zuid Amerika. Wil graag wat van de wereld zien en wil dat nu doen, nu het nog kan! Ik vertrek 16 september in mn eentje naar Buenos Aires! Ben van plan om daar Spaans te gaan leren en later door te reizen door mogelijk Chilli, Bolivia en Peru om later vanuit Ecuador weer terug naar huis te gaan! Misschien dat ik wat te vroeg vertrek? Maar wie weet zit er wat overlapping in! Groetjes Susan