Reisgenootje gezocht Zuid-Amerika aug. 2011 - feb. 2012

hallo allemaal,

in aug. 2011 wil ik een half jaar naar zuid-Amerika- rondreizen en backpacken.
Ik ben een gezellige, spontane meid van 23 jaar.

mijn reis zal er ongeveer zo uitzien:
Ik wil in Peru beginnen, Bolivia, Argentinie, Chili, Pathagonie en Brazilie…
ik vertrek op 4 sept. in lima…

mijn plan is om daar natuurlijk de mooiste dingen te gaan bekijken maar ook wat bertgtochten te gaan maken.

Ben je geintresseert en ook enthousiast om te gaan?
of wil je wel heel graag mee maar dan een deel, of een bepaald land?? dat is natuurlijk ook mogelijk!

laat dan een berichtje achter en kijken we samen of het klikt en wat er mogelijk is

Hoi Cindy,
Loop al ik weet niet hoe lang met reisplannen rond. Wilde in de eerste instantie vrijwilligerswerk doen, maar vind de prijzen te belachelijk voor woorden. Had een project in Peru, maar puntje bij paaltje kwam daar nog 2000e aan extra’s bovenop, dus heb besloten om gewoon te reizen! Als meisje alleen vond mijn omgeving het maar niets, en met reizen wil ik mijn ervaringen kunnen delen met iemand. Iets geweldig moois in je eentje zien is uiteindelijk toch in je eentje… Las je bericht en de landen spraken en periode spraken mij aan. Moet wel eerlijk toegeven dat ik nog steeds op zoek ben naar wat ik precies wil, maar zou het dus ook fijn vinden wat meer van jouw plannen te weten!

Misschien vooraf nog iets over mijzelf:
Over 2 maanden studeer ik af op de Pabo (gaan we althans vanuit!!),
wordt deze maand 22,
ben erg reislustig ingesteld (al 2 x naar Afrika geweest om daar les te geven, altijd voor korte periodes helaas),
houd van sporten, energiek bezig zijn (ben niet het zon, strand, zee type, hoewel ik het strand wel geweldig vind maar kan niet alle dagen liggen bakken op het strand. Lekker beachvolleyen, beachtennis, even een boekje tussendoor, dat vind ik prima).
Heb een vriend waarmee ik samen woon, maar ben altijd in voor leuke spontane dingen en weekendjes weg met vriendinnen.
Muziek en lekker eten houd ik ook erg van.

Euhm… wil je nog meer weten dan hoor ik het wel! Zou je dat wel via hyves of facebook willen doen? Ben hier nog niet zo goed in!
san0ew.hyves.nl

Groetjes Sanne

Hoi Cindy en Sanne,

Wat een leuke plannen! Ik heb van half september tot eind december vrij om te gaan reizen. Wil graag van Peru via bolivia en chili naar argentinie reizen (en van BA terug te vliegen).
Misschien is het leuk om een stukje samen te reizen of elkaar ergens te ontmoeten?

Ik ben tineke, 26 jaar. Ik hou zowel van cultuur als natuur. Vind het erg leuk om iets met de locals te doen, of andere reizigers te ontmoeten.
Ik ben benieuwd!
Groetjes Tineke

zijn er nog mensen van bovenstaande reacties, die in september daar zijn en willen meeten? ik wil op vakantie en richting die kant, maar ben nog ’ alleen’ !

hallo Allemaal,

ik ga van half augustus tot februari rondreizen in Zuid Amerika.
Mijn plan is om vanuit Colombia naar het zuiden af te dalen. Ik wil o.a. de Galapagos eilanden bezoeken en verder uiteraard alle highligts die op mijn pad komen.
Na Paaseiland, misschien Antartica via Buenos Aires weer terug naar NL.
Contact met de bewoners vind ik doorgaans het mooiste van alles.
Reizen doe ik dan ook rustig aan. Als het me ergens bevalt blijf ik wat langer. Ik heb geen vastomlijnt plan. Het is maar net hoe de wind waait.
Contact met mede-reizigers vind ik uiteraard ook heel leuk, een keertje uit eten, of kortere of langere tijd met elkaar optrekken vind ik prima!
Leeftijd zegt me niet zoveel, mentaliteit des te meer.

Misschien kruisen onze wegen elkaar, dat hebben we zelf in de hand.
Wie wil contact om plannen te smeden?

Mgv., Reneey

Net als jullie ga ik vanaf augustus t/m eind januari naar Zuid-Amerika.
Te beginnen in Ecuador/Quito om 4 weken Spaans te leren en 4 weken als vrijwilligster aan de slag te gaan. Vervolgens, dat is vanaf 9 oktober, heb ik ruim 3,5 maand om Ecuador, Peru, Bolivia, Chili en Paaseiland en als laatste Argentinië/Buenos Aires te bezoeken.
Heb al wel plannen gemaakt van wat ik wil gaan zien, maar ter plaatse zal ik het pas gaan uitwerken in welke volgorde ik zal gaan reizen.
Misschien kruisen onze wegen zich wel ergens en kunnen we samen wat ondernemen.
groet van Gerry