Reisgenoot gezocht voor rondreis Zuid-Amerika oktober-december 2008

Hallo allemaal,

Ik (v, 25j) ben op zoek naar een leuke reisgenoot (m/v) die net als ik van plan is om een aantal maanden naar Zuid-Amerika te gaan. Zelf denk ik bijv. aan Peru/Bolivia/Chili/Argentinie, maar ik heb nog niets geboekt, dus alles is nog mogelijk en bespreekbaar.

Ik kan vanaf de eerste week van oktober vertrekken. Mijn plan is om ongeveer twee maanden weg te gaan en uiterlijk half december weer terug te zijn in Nederland.

Verder heb ik al behoorlijk wat reiservaring en spreek ik goed Engels en Spaans. Tijdens mijn studie heb ik ook een semester in Mexico gestudeerd, dus ik ben al een beetje bekend met de Zuid-Amerikaanse cultuur.

Over een paar weekjes studeer ik af en heb erg veel zin om dan lekker even weg te gaan voor ik ga starten aan mijn baan in januari.
Dus, wie heeft er zin om mee te gaan?

Groetjes,
Linda

hey
ik ben patricia 23 jaar en zou eigelijk in oktober een maand naar brazilie gaan om daar rond te reizen, helaas kon mijn vriend op het laatste moment niet meer mee en dus word het geen reis voor mij. tenzij iemand natuurlijk een leuk aanbod heeft.
waar kom je ergens vandaan en wat voor studie heb je gedaan? ik kom uit brabant, vlakbij tilburg en werk momenteel op een sportschool.
gr patricia

Hey Patricia,

Dankjewel voor je reactie, wat leuk.
Ik heb een bachelor in International Business gedaan en ben nu bijna klaar met de Master Accountancy. Ik studeer (en woon) trouwens in Tilburg :slight_smile:
Jammer dat je reis met je vriend niet door kon gaan. Wil je nu ook graag naar Brazilie of eventueel ook naar andere landen? En hoe lang ben je van plan om op reis te gaan?

Groetjes,
Linda

dat is wel heel toevallig ja, dat je in tilburg woont haha is vlakbij!! zou wel graag een stukje van brazilie zien, vooral de jungle in maar verder maakt het me eigelijk niet zoveel uit. zuid amerika trekt me wel heel erg dus voor mij zou het in elk geval wel daar ergens worden. voor 2 maanden zou me wel heel goed uitkomen omdat ik in dec weer in oostenrijk snowboard lessen wil gaan geven.
wat is je mailadres of hyves of iets dergelijks is miss iets makkelijker.
mijn mailadres is [EMAIL=“patricia6388@hotmail.com”]patricia6388@hotmail.com
gr patricia