Reisgenoot voor Zuid-Amerika (jan.+- 3 maanden)

hallo allemaal ik heb plannen om 2008 goed te beginnen en voor ongeveer 3 maanden naar zuid amerika te gaan!! om daar de eerste maand spaans te leren (volg nu al een beginners cursus), vervolgens iets van vrijwilligers werk te doen en daarna nog wat rondreizen. dus al met al een levens ervaring om nooit te vergeten!! spreekt dit je aan than let me know… ps. ook als je dit eerder hebt gedaan en goede adviezen hebt zijn deze meer dan welkom…
daroyke@hotmail.com
groetjes, roy

Hey roy,

ik wil rond maart gaan… voor een half jaar! staat voor jou de datum al vast?

Hoi Roy,

Ben van plan om november al die kant op te gaan. Vanaf december/januari kunnen we wel eventueel samenreizen?

hoi rik nee ik heb nog geen datum vast staan maar wil ± ergens rond feberuari vertrekken wat zijn jou plannen?

gaat er ook iemand rond de zomer 2008?? dan ben ik namelijk klaar met mijn opleiding en vertrek dan naar zuidamerika. ik heb nog geen plannen gemaakt alleen dat ik zeker wil gaan. iemand leuke tips of zin om de reis samen te maken?
groetjes nadine

Hoi Nadine,

Ik ben van plan rond april/mei/juni naar Zuid Amerika te gaan, en dan t liefste naar Chili/Argentinië/Peru. Ik zoek ook een reisgenootje om alle plannen mee te kunnen maken en op reis te gaan! Ik wil t liefste eerst een taalcursus doen, met vrijwilligerswerk/onderdak. Waar weet ik nog niet precies, m’n plannen liggen nog niet echt vast, ik weet alleen dat ik naar Zuid Amerika wil.
Ik wil voor langere tijd blijven (als t bevalt tenminste!). Ik zou graag wat rondreizen, maar ook op sommige plaatsen wat langere tijd blijven zodat je echt de mensen en de cultuur beter leert kennen. Wellicht wil ik dan tijdelijk werk zoeken om weer wat geld te verdienen (m’n spaarrekening is niet oneindig…).

Als t je wat lijkt om meer te horen over mij en m’n plannen, laat t dan maar even horen! (ik ben trouwens 27, werk bij een architectenbureautje, woon nog in een studentenhuis (is goedkoop en toch wel gezellig) en ben gek op dieren/natuur. Beetje lastig om mezelf te beschrijven zo…)

Groeten,
Jorien