Low budget rondreizen in Zuid Amerika sept-okt

Hallo…

Ik ben een meid van bijna 21 en wil rond sept-okt naar Zuid Amerika voor een rond reisje van een maandje of 6. Bevalt het dan kan dat altijd nog wat langer worden.

Ik wil mijzelf nergens haasten en alles op mijn gemakje bezoeken, etc. Heb hiervoor al 6 maanden gereisd door Australie. Maar aangezien de landen nogal verschillen wil ik in Zuid Amerika graag een reisgenoot hebben. Ik speel het liever op veilig.

Ik ben net bezig met mezelf te orienteren en te informeren. Er ligt dus nog niets vast. Misschien wil ik een cursus Spaans volgens of vrijwilligerswerk gaan doen. Maar zoals gezegd niets ligt vast dus ik sta open voor iedereen. Heb je ideen hoor ik die graag!

http://www.reisforum.info/images/smilies/icon_smile.gif

Grtz Myriam

Heeeej Myriam, ik zit in september/okotber in midden Amerika (zo’n beetje tussen Mexico en Panama rondtrekken…) lijken die landen je ook wat?? ik heb vorig jaar curus spaans gedaan op Cuba… Schijnen ook leuk en goede cursussen te zijn in Costa Rica
Ik ben wel ietsje ouder (33 :wink: dus snap 't als je niets met mij wilt afspreken, ha,ha…zie maar…

Hallo Myriam,

ik ben bijna afgestudeerd en wil daarna ook voor ongeveer half jaar naar Zuid-Amerika gaan. Net als jij heb ik wel wat voorwerk gedaan qua bezienswaardigheden etc, maar nog geen exacte invulling eraan gegeven. Ook een cursusje Spaans (ik kan wel een beetje de basis, maar om nou te zeggen dat ik het vloeiend spreek dat ook weer niet), en mssn wat vrijwilligerswerk staan op mijn lijstje om te doen.
Ik ben 24 en heb een half jaar in Canada gewoond/gereisd, maar nu wil ik wel wat avontuurlijker en verscheidener landen zien. Dus als je nog geinteresseerd bent in een reisgnoot let me know.

Grtz Yoram

Hey Miriam,

Ben je al weg/heb je al een reisgenoot!?

Gr’s Terry

hey terry …
ben gisteren aangekomen :slight_smile:
maar ben nog steeds alleen

Hi!

Dat is ook wel erg snel, haha. Je gaat vast heeeel veel mensen tegenkomen. Waar ben je nu, wat staat er op de planning voor november?

Gr’s

goh rond november … ik denk peru …
heb nu eerst 3-4 weken spaanse les
dan een weekje galapagos eilanden
en dan peru denk ik
heb niet echt een planning dus

wanneer vertrek jij?

Ik wil op 31 oktober vertrekken, maar weet nog niet precies waarheen! Ik denk dat het ook nog moeilijk is een reisgenoot te vinden zo last minute… Maar jij komt ook vast veel mensen tegen niet?

ja tuurlijk kom je mensen tegen
in de hostel of bij de spaanse les
of op tourtjes
als je wilt ben je nooit alleen
je moet er alleen voor openstaan
gewoon beginnen praten :slight_smile:
maar laat me iets weten wanneér je precies komt en waar
als ik in de buurt ben kunnen we wel eens afspreken

je mag me ook altijd mailen
dat is wat gemakkelijker voor me met al die internet cafes
[EMAIL=“opblaaskrokodil@msn.com”]opblaaskrokodil@msn.com

Heej hoi!!
ik vertrek 20 okt voor 'n half jaar naar Zuid-Amerika. Eerst naar Bolivia om daar 'n week of 6 vrijwilligerswerk te gaan doen, daarna rondtrekken door Peru, Chili en Argentinië. Met name het rondreizen zou k graag met iemand samen doen… Is er iemand wiens plannen ('n beetje) overeenkomen met de mijne???
Nog iets over mij: k ben 23, heb psychologie gestudeerd, ben daarmee nu ruim 'n jaar klaar maar heb nog weinig zin om er serieus iets mee te gaan doen… eerst de wereld verkennen!! (de 3 maanden Nieuw-Zeeland na mijn studie zijn te goed bevallen…)
Nja, als 't iemand iets lijkt hoor k het graag!!!

Anique