Mijn naam is Femke en ben 21 jaar oud. Vorig jaar zomer heb ik mijn HBO afgerond en ik ben nu even aan het werk:) Ik wil super graag naar Zuid Amerika om daar ongeveer 2 maanden rond te reizen:zon02: Ik zou zelf het liefst eind april weggaan, maar iets eerder of later maakt mij niet heel veel uit.
Mijn plan is om te gaan backpacken, maar ook af en toe een dagje rust te nemen.
Ik wil ook graag leren golfsurfen en verder veel te zien.
Ik hou zelf van gezelligheid, ben sportief en makkelijk in de omgang. Ik wil niet alleen reizen en daarom zoek ik een reisgenootje (v). Ik heb een goede kennis van de spaanse taal, dus ik ga geen spaanse cursus nemen.
Ik ben dan wel geen vrouw maar ik ga rond die tijd wel naar zuid amerika! Ik ben al een klein tijdje op zoek naar een reisgenoot om de eerste tijd mee samen te reizen maar het blijkt dat de meeste mensen toch in de zomervakantie gaan! ;(
Ik weet niet welk deel jij heen wilt gaan, ik wil graag naar peru, bolivia en chili!
8 Maart vertrek ik naar Argentinië om vandaar uit Chili en Peru te gaan ontdekken.
Heb geen heel strak schema omdat ik het allemaal een beetje op me af wil laten komen.
Als ik die dag zin heb om gewoon lekker aan het strand te zijn is dat prima wil ik iets actiefs doen ook goed en soms korte tijd op 1 plek blijven en soms wat langer.
Ben niet opzoek naar een vaste reisgenoot maar het is altijd leuk om stukken samen te reizen.
Heb zelf ook al wel redelijke kennis van de spaanse taal maar ga toch beginnen met een paar dagen spaanse les dit wil ik doen in combinatie met een gastgezin. Toen ik in Guatemala was vond ik dat helemaal fantastisch omdat je ook echt contact krijgt dan met de bevolking.
Mochten jullie beetje dezelfde plannen hebben of rond dezelfde tijd in de buurt zijn kunnen we altijd een stuk samen reizen.
Hi Femke,
Het spreekt me erg aan wat je schrijft. Ik wil vanaf mei max. 3 mnd reizen. Mijn voorkeur heeft echt Brazilie. Ik weet niet wat je zelf in gedachten hebt, aangezien Zuid-Amerika groot is. Ik ben 25 jr, werk nu 3 jr als Consultant en ben toe aan een nieuwe uitdaging qua werk, maar voordat ik daar aan begin wil ik nu echt even genieten en reizen.
Hi Femke,
Ik ga 24 mei t/m 20 juni naar Peru, Bolivia en… Ik heb nog niet echt een duidelijk plan gemaakt voor mezelf en aangezien het mijn eerste vakantie in Zuid Amerika is lijkt me een Spaans sprekende resigenoot erg gezellig (en handig).
Ik heb ook geen idee of je dat deel van de wereld zomaar, alleen met “slechts” een lonely planet in je hand kunt verkennen misschien dat jij er meer verstand van hebt?
Ik ben trouwens 26 jaar, Intensive Care Verpleegkundige, kom uit Oosterhout (bij Breda) en heb al veel van Azië gezien.
Ook ik hoor graag van je!
Grtz! Sanul