Reisgenote gezocht nov 2010

Hallo,

Ik ben Femke (28) en ik heb het plan om van november t/m januari een aantal maanden weg te gaan. Ik denk erover om naar Zuid-Amerika/ midden Amerika te gaan en te beginnen met spaanse les. Waar weet ik nog niet precies, mijn plannen liggen nog niet echt vast. Daarnaast wil ik gaan rondreizen.

Omdat ik het ongezellig vind om dit in mijn eentje te ondernemen en in mijn omgeving niemand mee wil/kan, ben ik op zoek naar een reisgenootje. Mijn voorkeur gaat uit naar een reisgenote van ongeveer mijn leeftijd om mee rond te reizen, of in ieder geval de reis mee te beginnen.

Ik heb nog niet echt vaste plannen maar wil even kijken of ik op deze manier iemand kan vinden die hier ook in geïnteresseerd is. (ik sta ook open voor andere landen)

Mocht het iets voor jou zijn dan hoor ik dat graag.

Groeten
Femke

Hi Femke,
Ik ben nu ook beetje aan het uitzoeken om rond half nov. naar midden amerika te gaan. Ik dacht te vliegen op mexico (goedkoop) en dan vrij snel af te zakken naar het zuiden… Heb je al tickets e.d?
groetjes,
Pieter, 25

Hi Femke,

Op dit moment in Boseman Montana voor een paar weken om een nieuw plan te maken. Mijn originele plan was azie tot eind december maar op 14 augustus ben ik ineens naar The States gevlogen (zonder plan). Een van de dingen die ik hier wil doen is spaans leren ergens in zuid amerika. Weet nog niet precies wanneer en waar, niets ligt nog vast, ben benieuwd naar jouw plannen. Ik ben uit Holland vertrokken op 1 mei en heb gereisd door Rusland, Mongolie, China & Hong Kong. Vorig jaar heb ik 2 maanden door Thailand en Cambodja gereisd. Op 5 december vlieg ik naar Bangkok om daar een vriendin te ontmoeten voor 2 weken, daarna ga ik naar Australie om te werken.

Tour, 28

Ik heb net een ticket gekocht naar Mexico, ik vertrek op 15 november, en ga denk ik na een week of 2 in Mexico richting het zuiden. Ik wil misschien in Guatemala een paar weken een taalcursus volgen en dan verder reizen…
groetjes, Pieter

Hey Femke,

Ik heb net vanochtend mijn ticket geboekt naar Buenos Aires. Ik vertrek op 28 november en wil in totaal 5 maanden gaan rondreizen. Mijn precieze reisroute staat nog helemaal niet vast, maar ik zou graag beginnen met een talencursus Spaans in Buenos Aires. Het lijkt me leuk om samen met iemand aan deze reis te beginnen. Ik ben zelf 25 jaar.

Als het je wat lijkt kan je me altijd een mailtje sturen [EMAIL=“annavbeijmerwerdt@hotmail.com”]annavbeijmerwerdt@hotmail.com

groetjes,
Anna