Reisgenootje gezocht Midden/Zuid Amerika januari 2011

hey,

Ik ben Milou, 24 jaar en ik wil heel graag naar zuid amerika! ik ben in januari 2011 afgestudeerd en wil dan het liefst zo snel mogelijk vertrekken voor ongeveer een half jaar. Vriendinnen hebben niet de mogelijkheid om zo lang weg te gaan, vandaar dat ik op deze manier op zoek ben naar een reisgenootje. Het lijkt me namelijk een stuk gezelliger om met iemand samen de reis te maken inclusief het plannen en samen vliegen. Ik heb nog geen concrete plannen, maar zou wel graag een cursus spaans doen en een paar weken vrijwilligerswerk. Als dit je aanspreekt hoor ik het graag!

groetjes Milou

Hallo,
Ik ben ilse, 22jaar en woon in brussel.
Ik wil ook heel graag spaans leren en vrijwilligerswerk doen en ben ook vanaf januari vrij…heb je al iets in gedachten qua vrijwilligerswerk?
Liefs ilse

oeps ik stuurde m’n antwoord iets te snel. Maar ben jij straks ook afgestudeerd of ben je al aan het werk. Ik ben nu bezig met de opleiding maatschappelijk werk en dienstverlening. Ik woon in Groningen (helemaal in het noorden van Nederland) en woon daar in een studentenhuis samen met vier huisgenootjes.
Ik ben benieuwd naar je reactie.

groetjes Milou

Ha dames,

Ik zit in januari in Zuid-Amerika (Ben net afgestudeerd in Utrecht en ga in november voor een half jaar richting Zuid-Amerika :-)…

Wss ben ik in januari in Peru aan het trekken richting Bolivia. 31 Januari ben ik zoieso in La Paz, want dan land m’n zusje daar die vervolgens 5 weekjes lang met mee gaat reizen in Bolivia, Brazilie en Argentinie:-).

Mochten jullie reisplannen naar Zuid-Amerika definitief worden en daar ergens in de buurt zijn, laat het me weten!

Groet,
Folkert

Hoi Milou,

Ik ben Elleni en ben 18 jaar (22 juni) en ik woon in Leusden.
Ik wil ook heel graag naar Zuid-Amerika en ben van plan om in januari het ook echt te gaan doen! Ik heb mij aangemeld bij de organisatie ‘Activity International.’ Dit is een organisatie waarbij je begint met een cursus Spaans gedurende 4 weken en daarna vrijwilligerswerk voor 4 weken.Ik heb gekozen om dit in Buenos Aires (Argentinië) te gaan doen en begin op 16 januari. Hierna wil ik nog 2 maanden reizen, maar hier heb ik nog geen concrete plannen voor. Dit is de eerste keer dat ik in mijn eentje zo’n verre reis maak, dus lijkt het mij leuk om een reisgenootje te hebben om zo’n grote ervaring mee te delen.

Groetjes,
Elleni