Ik ben Andrea, 23 jaar en in juli afgestudeerd als SPH-er. Ik woon in Groningen samen met mijn vriend. Ik ben momenteel aan het werk in de zorg en wil graag in Januari of iniedergeval begin 2009 op reis naar Zuid Amerika. Ik heb op internet een site gevonden die een “traveling classroom” heeft. Dit is een rondreis van 4 weken waarbij je Spaans leert en tegelijk rondreist door Ecuador of Guatamala. Je gaat elke week naar een andere plaats en onderneemt allerlei leuke excursies. De websites zijn: www.nbreizen.nl en www.spanish-language-travels.com Hierop vind je meer informatie over de traveling classroom!
Na deze 4 weekse rondreis zou ik graag vrijwilligers werk doen of nog wat meer rondreizen. Ik zit niet echt vast aan een planning maar wil iniedergeval beginnen met de 4 weekse spaanse taalcursus zodat ik me daar wegwijs kan maken. Ik wil deze reis niet alleen doen omdat ik het ten eerste veel leuker vind om samen te reizen en het ten tweede veiliger vind!
Lijkt het je leuk om samen met mij Spaans te leren en rond te reizen? Ik hou van veel cultuur, natuur, gezelligheid, lekker eten en drinken, uitgaan, alles is een feest :vak02:
Ik ben op zoek naar iemand met serieuze plannen en die van aanpakken houdt! Knopen doorhakken en gaan! :zon02: Wie weet kunnen we samen een leuk reisplan maken!
Hoi Andrea, ik ben Ester. Ik woon bij utrecht en werk daar als kinderverpleegkundige. Ik heb ook de ideeen om begin volgend jaar naar zuid amerika te gaan en daar vrijwilligerswerk te doen/spaans te leren en rond te reizen. Nou ben ik zelf al ik ecuador en guatamale geweest en dacht ik aan Argentinie/Venezuela/Brazilie. Weet niet hoe flexibel je wilt zijn qua landen bezoeken?
Ik zoek om dezelfde reden een reisgenoot. Heb in het verleden wel alleen gereisd maar dat vind ik toch lang niet zo gezellig en idd veilig.
Ben benieuwd! Groetjes Ester
Ik ben Andrea, 23 jaar en in juli afgestudeerd als SPH-er. Ik woon in Groningen samen met mijn vriend. Ik ben momenteel aan het werk in de zorg en wil graag in Januari of iniedergeval begin 2009 op reis naar Zuid Amerika. Ik heb op internet een site gevonden die een “traveling classroom” heeft. Dit is een rondreis van 4 weken waarbij je Spaans leert en tegelijk rondreist door Ecuador of Guatamala. Je gaat elke week naar een andere plaats en onderneemt allerlei leuke excursies. De websites zijn: www.nbreizen.nl en www.spanish-language-travels.com Hierop vind je meer informatie over de traveling classroom!
Na deze 4 weekse rondreis zou ik graag vrijwilligers werk doen of nog wat meer rondreizen. Ik zit niet echt vast aan een planning maar wil iniedergeval beginnen met de 4 weekse spaanse taalcursus zodat ik me daar wegwijs kan maken. Ik wil deze reis niet alleen doen omdat ik het ten eerste veel leuker vind om samen te reizen en het ten tweede veiliger vind!
Lijkt het je leuk om samen met mij Spaans te leren en rond te reizen? Ik hou van veel cultuur, natuur, gezelligheid, lekker eten en drinken, uitgaan, alles is een feest :vak02:
Ik ben op zoek naar iemand met serieuze plannen en die van aanpakken houdt! Knopen doorhakken en gaan! :zon02: Wie weet kunnen we samen een leuk reisplan maken!
Wat leuk dat je ook op reis wilt in 2009! Op gelijk op je vraag te reageren: ik zit niet heel erg vast aan de landen Ecuador en Guatamala… ik wil eigelijk zoveel mogelijk landen van de wereld zien:) De landen die jij noemde spreken mij ook heel erg aan… Alleen is het wel zo dat ik over 2 jaar samen met mijn vriend als hij klaar is met school heb gepland om een “7 wereldwonderen reis” te gaan maken. En laat er nou in Brazilie 1 van de 7 wereldwonderen zijn. Maar goed dat is natuurlijk 1 plaats in Brazilie en brazilie is best groot:smile: En de opnameplek van Julia’s tango is natuurlijk ook vet om te ontdekken :zon02: Heb jij verder al concrete plannen gemaakt? Hoe lang wil je weg?
Kijk dat is een snelle reactie, leuk!
Ik heb nog maar kort besloten dat ik deze reis wil gaan maken, vandaar nog niet echt iets concreets bedacht. Ik dacht aan max 3 maanden weg en voor april weer terug. De echte verdieping moet nog beginnen…
Als het klikt is het wel zo leuk om samen met iemand ideeen uitwisselen en plannen gaan maken…toch.
Leuk vooruitzicht dat jullie de 7 wereldwonderen gaan bezoeken! Tja ik stel voor en dat jij een dagje wat anders gaat doen wanneer ik corcovado met de Cristo Redentor bezoekt… haha :slywink:
En idd het leven in Julia’s Tango zag er ook niet verkeerd uit!
Ik geef je even mijn mailadres… dat vind ik net wat makkelijker.
[EMAIL=“Esterh@live.nl”]Esterh@live.nl
groetjes
Hey Ester!
Wat leuk dat je ook op reis wilt in 2009! Op gelijk op je vraag te reageren: ik zit niet heel erg vast aan de landen Ecuador en Guatamala… ik wil eigelijk zoveel mogelijk landen van de wereld zien:) De landen die jij noemde spreken mij ook heel erg aan… Alleen is het wel zo dat ik over 2 jaar samen met mijn vriend als hij klaar is met school heb gepland om een “7 wereldwonderen reis” te gaan maken. En laat er nou in Brazilie 1 van de 7 wereldwonderen zijn. Maar goed dat is natuurlijk 1 plaats in Brazilie en brazilie is best groot:smile: En de opnameplek van Julia’s tango is natuurlijk ook vet om te ontdekken :zon02: Heb jij verder al concrete plannen gemaakt? Hoe lang wil je weg?
Hoi, misschien is het leuk om naar ons project in Peru(Huaraz) te gaan? We bieden nu ook verkorte programma’s aan, vanaf 8 weken. Wij zijn een Stichting, dus geen winstoogmerk, alles komt ten goede aan onze projecten. Kijk maar eens op www.stichtingweeskind.nl . Of kom 7 sept. naar onze voorlichting in Utrecht.
Ik ben Saskia, 27 jaar en vertrek op 8 november voor 20 weken naar midden amerika. De landen die ik wil bezoeken zijn Mexico, Belize, Guatemala, Honduras, El salvador, Nicaragua, costa Rica en Panama. Ik begin in Mexico City en vertrek in 1 week via Puebla naar Oaxaca. In Oaxaca ga ik 4 weken een talencursus volgen en achtereenvolgend 4 weken vrijwilligerswerk doen.
Het lijkt me leuk om samen te reizen en de cursus te volgen + vrijwilligerswerk te doen. Ik heb de cursus + het vrijwilligerswerk geboekt bij http://www.activityinternational.nl.
Lijkt het je ook iets? Het is dan niet zuid amerika, maar midden amerika.
Het lijkt mij ook echt geweldig om de spaanse taal te leren en het land te zien!
ik ben zelf al druk op zoek geweest bijv. travil active en columbus taalreizen heb je misschien ook al gezien??