Spaans leren Zuid Amerika, jan 2009

Hallo!

Ik zou graag in Januari 2009 6 weken naar Zuid Amerika willen. Ik zit te denken aan Guatemala, maar zit hier niet aan vast. Ik zou het leuk vinden om daar Spaans te leren en misschien nog wat vrijwilligerswerk te doen. Of misschien doorreizen naar Costa rica, de opties zijn nog vrij open… Ik ben op zoek naar een reisgenootje (V) Die het leuk vind om met me mee te gaan. Guatemala spreekt me aan omdat er veel oude maya cultuur is…

Verder hou ik van sportieve activiteiten, lekker eten, mooie natuur, dagje chillen op het strand, lekker eten, shoppen en markten bezoeken, uitgaan op zn tijd en is mijn doel ook vooral ontspannen op reis gaan. Ik ben 24 jaar en woon in Groningen. Zie jij het zitten om samen een leuke reis in elkaar te zetten? Het is veel gezelliger om samen te reizen en ook nog veiliger. Ik ben op zoek naar een betrouwbaar, gezellig, spontaan persoon die knopen doorhakt en ervoor gaat :zon02:

Groetjes Andrea

Hallo Andrea,

Wat leuk dat je naar Guatemala gaat!
Ik ben daar dan ook in die periode en ga daar de komende winter voor de 8e keer naar toe.
Als je het leuk vind om te lezen wat ik daar het afgelopen jaar zoal gedaan heb dan kun je dat doen op: www.miekeblankers.waarbenjij.nu
Het is een superland om naar toe te gaan; echt waar! En het kan ook best in je uppie; je komt daar zoveel mensen tegen met wie je wat kunt doen en/of verder reizen.
Mocht je nog wat info of contact willen dan is mijn e-mail adres:
[EMAIL=“miekeblankers@hotmmail.com”]miekeblankers@hotmmail.com

Heel veel succes en plezier met de voorbereidingen.

groetjes van Mieke

Hey Andrea!

Je denkt er net zo over als mij lees ik al wel. Ik wil ook een cursus Spaans leren en het lijkt me super om wat van de wereld te zien en wat rond te trekken.

Ik ben zelf 21 jaar en woon in Emmeloord. Drie weken terug ben ik afgestudeerd en wil in september 2009 weer aan een nieuwe studie beginnen.

Zelf ben ik een spontane meid, gezellig en houd van een feestje. Verder vind ik het erg leuk om dingen te ondernemen als duiken of andere activiteiten. Vind van alles leuk en bij mij staat nog niets vast!

Mij lijkt het in ieder geval gezellig! Graag hoor ik hoe jij erover denkt… Mijn mailadres is [EMAIL=“judith_borgijink@hotmail.com”]judith_borgijink@hotmail.com…

Groetjes!

Hoi Judith,

Wat grappig dat je uit Emmeloord komt. Ik ben daar in de buurt opgegroeid in Kraggenburg. Heb gestudeerd in Groningen en woon daar inmiddels alweer 4 jaar. Mijn plannen zijn wel iets gewijzigd, ik wil namelijk geen 6 weken maar 10 weken weg. Welk land zou je graag heen willen? Ik heb ook contact met een ander meisje die ik inmiddels al ontmoet heb. Maar heb nog geen beslissing genomen. Wat heb je gestudeerd? En wat wil je hierna gaan doen?

Groetjes Andrea