Reisgenootje(s) gezocht naar Midden-Amerika in Mei-Juli 2009

Hallo Reizigers,

Ik ben Judith, 21 jaar en ik ben tijdelijk gestopt met studeren. Mijn ‘Ik wil iets van de wereld zien’ komt op dit moment sterk naar boven. :wereld:

Vooral na het lezen van ervaringen van andere reislustige mensen die gewoon spontaan de wereld gaan ontdekken ben ik zelf wat reizen gaan bekijken. Midden-Amerika trekt me enorm aan. Gewoon de cultuur, de spaanse taal, natuur, salsa dansen etc…

Daarom heb ik besloten zo eind mei 2009 voor 6 a 7 weken via het Andere Reizen naar Guatemala te gaan om daar spaans en vrijwilligerswerk te doen. En dan tijdens de vrije tijd met de welbekende tica bus naar de buurlanden Honduras en Belize bezoeken.

Helaas heb ik niemand in mijn omgeving weten te strikken om met mij dit spannende avontuur te delen. Daarom ben ik hier op zoek naar een reisgenootje die ook graag iets van de wereld wilt zien, maar niet durft alleen te gaan. Je moet toch ergens mee beginnen, waarom niet in Guatemala :wink:

Krijg je na het lezen van dit helemaal de reiskriebels en wil je ook graag die kant op dan hoor ik graag iets van je.

Groetjes,
Judith

Hey Judith,

Ik ben zelf ook gestopd met studeren en ik graag die kant uit. Zelf ben ik nog nooit buiten Europa geweest. Ik vind alleen reizen helemaal niets aan, en zoek daarom ook iemand om mee te reizen.
Midden Amerika lijkt me hartstikke mooi en leuk, en de combinatie met Spaans leren en vrijwilligerswerk al helemaal.
Alleen heb ik nooit gedanst (buiten clubs) en salsa-dansen lijkt me wel leuk, maar of ik er serieus genoeg voor ben en aanleg voor heb weet ik niet.

Ik ben zelf ook 21 jaar (man) en gestopt is met studeren. Ik ben zelf nog nooit buiten Europa geweest, maar wil het wel erg graag! Mijn hobbies zijn (beach)volleybal, feesten/uitgaan/kroegen, en rondreizen (hoewel dat er nog niet echt van is gekomen). Zit bijna elke avond wel ergens met vrienden of team.

Mocht het je leuk lijken, dan moeten we maar een keer wat doorspreken en kijken of het een beetje klikt tussen ons. Je kunt me mailen of toevoegen op msn: karel_kruyk@hotmail.com.

Grtz,
Karel