Wie ow wie heeft er zin om mee te gaan naar Midden-Amerika (Mexico, Guatemala, Costa Rica, Honduras, Nicaragua, Panama evt. Cuba…) !!!
Rond augustus/ september hoop ik ongeveer afgestudeerd te zijn en wil ik eindelijk m’n backpack pakken! M’n planning is Spaans leren, evt. vrijwilligerswerk en reizen…
Ik ben van plan ongeveer 5 maanden weg te blijven. Ik ben 23 jaar (bijna 24) en woon in Nijmegen.
Omdat het mij super leuk lijkt om deze ervaring te delen met iemand, het me veiliger lijkt samen te reizen en omdat er helaas niemand in m’n omgeving zomaar een half jaartje weg kan hoop ik hier iemand te vinden om samen op avontuur te gaan!
Durf jij de uitdaging aan?!
Hey Willemijn,
Ik ben in augustus 2008 ook afgestudeerd en wil dan ook mijn langgekoesterde wens in vervulling laten gaan.
Dan wil ik zes maanden de wijde wereld in trekken en lekker backpacken!
Ik had zelf ook aan Azië zitten denken, maar ik sta overal open voor. Wat dat betreft wil ik overal wel naar toe, waar ik nog niet geweest ben!hihi
Ik ben al in China, IJsland, Kenia/Tanzania, Marokko en Turkije geweest. Blijft er dus nog genoeg over!:slywink:
Laat maar weten als het je iets lijkt.
Groetjes Judith
Hallo roosje en willemijn, Ik ben Lars uit Belgie (oost-vlaanderen) . Ik ben 22 jaar en Eind dit schooljaar ben ik ook afgestudeerd. Zo zou ik ook mijn droom willen verwezenlijken door 6 maand rond te trekken. Ik opteer voor India en zuid oost azie of mongolie en tibet en de himalaya , maar midden amerika en het andes gebergte interesseren mij ook!!! Ik wil veel zien deze reis , al moet er ook af en toe rust zijn , een paar dagen natuur moeten kunnen afgewisseld worden met steden enzovoort , maar dat zien we wel , ik ben wel voorstander van niet veel te plannen en de weg in te slaan die je op dat moment wilt. laten jullie me iets weten , larsvansteenkiste@hotmail.com:dag:
Hey,
Ik ben een Belgische van 23 jaar en heb de afweging Azie/ Latijns amerika ook al gemaakt. (India heeft reeds mijn hart genomen, maar ik geef latijns amerika ook de kans om geliefd te zijn!)
Ik zoek een leuke ziel om mee te vertoeven in Midden/zuid amerika. Mijn voorkeur; Guatemala en Peru (en bijhorende landen).
Een medereiziger kies ik om niet alleen te vertoeven = veiliger en kan ook leuker zijn!
Ik heb nog geen begindatum of einddatum. Alleen zou ik er graag minimum 3 en maximum 8 maanden tussen steken.
Mensen die op dezelfde golflengte zitten qua reiswijze vind ik dan ook heel belangrijk!
Wat ik belangrijk vind: respect, genieten, flexibiliteit, low budget en open minded mensen. Ik hou er ook van om dicht bij de locals te staan en niet de toerist uit te hangen.
Als je denkt dat ik mogelijks een toffe ben waarmee je op reis wil…
Mail me gerust Tildedegraeuwe@hotmail.com
Heey!
Ik ben Maartje (22) en woon in Nijmegen. Eind juni ben ik klaar met mijn studie. Ik wil dan heel graag voor zes tot acht maanden rondreizen. Mij trekken vooral de landen in Zuid en midden Amerika. Mijn doel is om veel mooie natuur en steden te zien. Ik kijk er echt al naar uit. IK vind het prettiger om niet alleen te gaan, dus ben ik op zoek naar mensen die dezelfde reis willen maken.
Laat maar iets weten als je geinteresseert bent. Groetjes, Maartje.
maartje_blok@hotmail.com
Hee! Ik ben 20 jaar (bijna 21:P), (als het goed is) in juli klaar met school en wil dan ook naar de zon:D Midden en Zuid Amerika staan bovenaan mijn lijstje. Ik wil, net als jij, daar spaans leren en vrijwilligerswerk doen. Daarna lijkt het me leuk om rond te reizen. DIt is natuurlijker leuker om samen met iemand te doen, zoals jij ook al zegt! Geinteresseerd? Dan kan je mailen naar [EMAIL=“sanne_109@hotmail.com”]sanne_109@hotmail.com Groetjes!
Hallo!
Ik ben Janneke, ook uit Nijmegen:)
Ik moet helaas nog n jaartje studeren, maar wil graag juli/aug ergens gaan backpacken. Midden-Amerika lijkt me geweldig, maar niet erg veilig alleen. Tegelijk terug naar nederland zal er niet in zitten, maar mssn dat we samen een paar landen aan kunnen doen? Hebben jullie al een idee wat de eerste landen zullen zijn die jij/jullie gaan bezoeken?
Daaaag Janneke
Hoi!
Ik ben Anne (ook al uit Nijmegen) en mijn plannen zijn ook om in juli na mijn afstuderen voor 3 maanden naar Midden-Amerika te gaan. Ik zou graag eerst 2 weken een talencursus Spaans willen doen en daarna lekker rondreizen. Ik houd van een goede mix van rondtrekken, zien, doen en af en toe relaxen:)! Ik zoek een leuke reisgenoot waarmee ik deze ervaringen kan delen! Jullie kunnen mij ook mailen op het volgende adres: [EMAIL=“annevdlavoir@hotmail.com”]annevdlavoir@hotmail.com
Hi meiden,
ik ben Marieke (23) en ik wil 7/8 juni voor 11 weken naar Midden-Amerika (Costa Rica, Panama, Nicaragua)… Ik wil Spaans leren, vrijwilligerswerk doen, leren surfen en lekker rondtrekken langs alle leuke hostels en veel mensen leren kennen
Mail me gerust
straathofmarieke@hotmail.com
liefs, marieke
Dag meiden!!
Ik ben 26 jaar, student toerisme in amsterdam en bijna afgestudeerd (waarschijnlijk in maart). Ik wil ook rond september 2008 voor een paar maanden naar midden of zuid amerika. Het liefst in combinatie met een cursus spaans. Ik wou eigelijk alleen gaan maar dat lijkt me toch niet zo gezellig en veilig. Ik wil low-budget reizen en veeeel zien!!!
Je kunt me mailen op marjolein_vdpol81@hotmail.com
Groetjes marjolein
Hey,
Ten eerst vind het best wel eng om via deze medium mensen te leren kennen maar ik dacht ik wil iets uitdagends doen in 2008. Ik wil nieuwe mensen ontmoeten wil verre reizen maken en waarom niet via wereldwijzer.nl. En het lijkt me ontzettend leuk om met een aantal mensen op vakantie te gaan en een leuke avontuur ervan te maken.
ben 23 jaar oud ben single ben niet echt op zoek wil gewoon een leuke zomer van maken iets uitdagends doen.
Hoi Iedereen,
Ik ben nu vol in de voorbereiding om te gaan reizen in midden-amerika. Zoals het er nu naar uitziet ga ik eerst 3 maanden vrijwiligerswerk en spaans leren in guatemala, antigua. Hierna wil ik gaan rondrekken, zoiezo de maya-route (guatemala, mexico, belize). Maar iwl natuurlijk ook honduras, costa rica en nicaragua gaan bekijken. Mijn planning is om medio maart 2009 te vertrekken. Ik ben benieuwd of dat er mensen zijn die dezelfde plannen hebben. ik heb trouwens 23 jaar oud en afgestudeerd fysiotherapeute, ga daar ws ook als fysio werken een periode!!!
groetjes inge
ps. je kan mailen naar [EMAIL=“ingeb59@hotmail.com”]ingeb59@hotmail.com
Hallo Allemaal,
ik voeg me ook toe aan deze lijst! Mijn planning is ongeveer okt 08 t/m april 09. Bestemming is Zuid en/of Midden Amerika (de route staat nog helemaal open).
Ik kan redelijk spaans (alleen het luisteren gaat me nog te snel), ben sportief, man, 28 jaar en het lijkt mij een geweldige uitdaging. Ik zou dit graag samen met iemand willen doen, want ondanks mijn kickboks ervaring is dit toch wel een grote uitdaging en het is gewoon gezelliger om dit met zijn tweeen te doen. Mail me even als je interesse hebt. groetjes, Jan-Dirk ([EMAIL=“jtbleeker@yahoo.com”]jtbleeker@yahoo.com)
Hey allemaal,
ik (bijna 23) zit er ook aan te denken om in de maand augustus naar midden amerika te vetrekken. Ik wil dan graag naar costa rica, nicaragua en belize. Misschien is het dan wel leuk om met alle mensen die zich op hetzelfde moment in dat land bevinden, ergens af te spreken en een tijd samen te reizen. Ik zelf blijf maar enkele weken omdat ik al snel weer moet beginnen met school! Als je interesse hebt om samen te reizen, kan je me mailen op [EMAIL=“nicolinebavinck@hotmail.com”]nicolinebavinck@hotmail.com
Kus Nicoline
Hey iedereen,
Heb ongeveer dezelfde plannen. Ik ga hopelijk afstuderen in september en wil dan ook direct vertrekken richting Midden en/of Zuid-Amerika. Ik wil graag beginnen in Nicaragua om daar Spaans te leren voor twee weken. Dan wil ik verder reizen richting Panama. Dan daar het vliegtuig richting Peru nemen en dan daar nog rondreizen. Ik ben trouwens 24 jaar.
Mijn e-mailadres is: [EMAIL=“mariekexx21@hotmail.com”]mariekexx21@hotmail.com
Hee,
Ik ben 18, woon in Utrecht en doe dit jaar eindexamen. Ik vertrek 3 oktober naar San Jose, Costa Rica, en wil daar eerst een aantal weken Spaans leren en vrijwilligerswerk doen. Plannen voor daarna heb ik nog niet, maar het liefst zou ik verder willen reizen.
Mijn email: [EMAIL=“kaj_schut2@hotmail.com”]kaj_schut2@hotmail.com groetjes (p.s. alhoewel de naam Kaj vaak voorkomt onder jongens, ben ik een meisje.)
Hallo, ik ben Bram, 22jaar woon in gent Belgie en vorige zomer afgestudeerd. Mijn plan is om in het najaar (oktober) naar midden amerika te vertrekken om minimum 4maanden rond te trekken. Ik ben vollop aan het voorbereiden en heb iemand gevonden die geintereseerd is om mee te gaan. als er mensen zijn die tips hebben, willen praten of eventueel mee willen, laat iets weten.
Bram