Reisgenootje Midden-amerika

In februari wil ik voor ± 4 mnd door Midden Amerika gaan reizen. Ik begin in Mexico en wil dan door de rest van de landen trekken om vervolgens vanaf Costa Rica terug te vliegen. De eerste maand gaat mijn zusje mee en gaan we door Mexico trekken. De overige maanden heb ik nog niets op de planning staan. Behalve dat ik graag een talencursus wil doen in Antigua, Guatamala. Ik spreek al spaans, maar wil het graag verbeteren. Dit wordt mn eerste echte lange reis. Ik weet dat je tijdens het reizen genoeg mensen tegen komt, maar als ik toevallig een leuke reisgenoot van te voren tegen kom zou dat perfect zijn.
Ik ben op zoek naar een leuke en spontane meid of meiden van boven de 22, die ondernemend en flexibel zijn, van cultuur houden, maar ook van relaxen.

Ik zelf ben 23 jaar en heb net mn HBO afgerond. Op t moment ben ik hard aan het werk bij een pr en communicatiebureau. Ik houd van reizen, uitgaan, uiteten, koken en andere culturen.
Ben je van plan ook in het voorjaar naar Midden Amerika te gaan, mail me dan, wie weet klikt het en kunnen we (een gedeelte van) de reis samen doen.

Groetjes Esther

Hey Esther,

Ik heb je ook een berichtje gestuurd, maar ik zou ook graag omstreeks dezelfde tijd willen gaan rondreizen door midden-amerika. Ik heb een cursus spaans gedaan, maar wil heel graag beter spaans kunnen spreken en meer willen leren.
Op dit moment ben ik aan het afstuderen en hoop ik in januari mijn bul te krijgen. Mijn plan is om dan eind februari, begin mrt te gaan rondreizen.

groetjes sanny

Hey

Ben zelf een meisje van 23, afkomstig uit het noorden van België en zit er ook al een tijdje aan te denken dit werelddeel beter te leren kennen. Je lijkt alvast een leuke reispartner, dus misschien zou het wel leuk zijn een maandje of zo met je mee te reizen. Kan je een beetje laten weten wat je plannen zijn en of je wel geïnteresseerd bent in nog ander extra gezelschap. Zal zelf tijd hebben vanaf half februari, maar had dus graag geweten wat je rond die periode van plan bent.

Groetjes Greet