Reisgenoot december Midden-Amerika

Hallo allemaal!

Ik ben 21, heb in augustus mn bachelor Nederlandse taal & cultuur gehaald en wil half december vertrekken naar Midden-Amerika. Ik wil ongeveer drie maanden wegblijven.
Ik zou met een vriendinnetje gaan, maar hoogstwaarschijnlijk wil zij niet meer mee. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe reisgenoot om sowieso de reis samen mee te beginnen…

Ik wil beginnen met een talencursus Spaans ergens in Guatemala. Vanaf daar wil ik via het oosten doorreizen naar het zuiden, Costa Rica / Panama. Natuurlijk zijn er dingen die ik heel graag zou willen doen (Paddy brevet halen op Isla de Bahia, paardrijden etc) maar verder ben ik heel flexibel.

Zijn er mensen die rond die tijd (half december) willen vertrekken en het leuk vinden om sowieso de eerste paar weken samen te acclimatiseren?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes Myrthe

Hey Myrthe!

Super leuk dat je ook naar midden-amerika gaat! Op welke datum ga je heen? Ik ga via activity international naar guatemala. Ik doe de talencursus in antigua. Dus zit daar sowieso 2 maanden. Daarna heb ik nog 7 weken om rond te reizen.
Ben ook zeker van plan om daar mooie paardrijtochten te maken!

Groetjes Wies

Ik heb nog geen datum helaas… Ik wacht tot mijn vriendinnetje mij vertelt wat ze wil. Ik heb haar uiterlijk tot morgen gegeven, omdat het anders voor mij ook steeds moeilijker wordt om iets te vinden…
Het reisbureau (kilroy) heeft afgeraden om alleen naar MA te gaan, zeker omdat het mn eerste reis is en ik totaal geen ervaring heb… Ik moet dus nog kijken of het wel gaat lukken…

Hey!

Je berichtje spreekt me enorm aan! Ik zou een half jaar gaan reizen, maar door omstandigheden is dit niet doorgegaan (mijn reispartner heeft voet ernstig gebroken). Geld genoeg gespaard ik zou morgen nog kunnen vertrekken… Waar kom je vandaan? Graag wil ik ook Spaanse cursus volgen, om een goede basis te hebben voor de doorreis
Ik wil ook graag half december weg, echt precies wat jij wilt,
Ik ben 21 en voeg me toe op msn als je wilt.

[EMAIL=“basketballetje@hotmail.com”]basketballetje@hotmail.com

Of kijk op mijn reissite van vorig/dit jaar: www.eliannerombout.waarbenjij.nu

groetjes Elianne