Begin oktober wil ik 3 maanden gaan reizen in Midden Amerika. Ik wil starten met een 3 weekse Spaanse talencursus in Guatemala en vervolgens met de rugzak trekken door Honduras, El Salvador, Nicaragua, Costa Rica en eindigen in Panama. Wie gaat er rond die tijd ook naar een van deze landen en heeft zin een tijd samen te reizen? (Ik ben zelf 28 jaar.) Ik hoor graag van je!
Hallo I…
Leuke planning, wil ook naar Midden/Zuid Amerika. Onderweg of starten met Spaans, danslesjes en wat ontwikkelingswerk. Laatste kan ook later. Kan alleen pas eind oktober/ begin november weg. Ik ben 24 jaar en kom uit Zuid Holland.
Groetjes, wereldziener.
Ik wil eigenlijk ook wel weg in oktober. Ik heb ruim 2 maanden de tijd. Guatemala heb ik al gezien, maar voor de overige bestemmingen ben ik zeker in. Laat maar weten als je nog een gezellige reisgenoot zoekt. Ik ben 25, afgestudeerd en begin in januari aan mn eerste baan.
Heeft iemand van jullie al concrete plannen? Ik wil in november ook die kant op gaan voor een redelijk lange tijd, het liefste zou ik eerst een tijdje in Mexico rondreizen, maar Midden-Amerika wil ik ook zien. Verder staat vrijwilligerswerk ook op de planning en ben ik helemaal gek van dansen (lessen?) Als iemand zich ook een beetje in deze dingen kan vinden, laat even een berichtje achter! Ik ben op zoek naar een gezellig iemand en ben zelf heel flexibel met mn plannen! Terry
Ik ga in decmeber en de eerste week van januari reizen door Costa Rica en guatemala. Beetje duiken, surfen, relaxen en een feestje op zn tijd. iemand plannen in die richting? Ik en 26 jaar, woon in Nijmegen, en begin in januari aan een andere baan,