Ik ben opzoek na een reisgenootje of meerdere, die volgend jaar februari/maart ook richting Midden Amerika willen vertrekken voor 3 tot 4 maanden! Daarmee bedoel ik vooral Mexico, guatamala,costa rica!
Mijn plan tot nu toe is een taalcursus Spaans, vrijwilligerswerk en reizen!
Het liefst zou ik vanaf mexico doorgaan na guatamala richting nicaragua, costa rica en misschien (bij genoeg tijd) Panama! Of net andersom!
Na mijn studie (ik hoop december helemaal klaar te zijn) wil ik ook graag een aantal maanden gaan reizen… Toen ik jouw berichtje las werd ik gelijk enthousiast voor Zuid Amerika! Wel vraag ik mij af, of je al iets uitgezocht hebt… voor vrijwilligerswerk, taalcursus etc.?!
Ik ben trouwens bijna 20…hetzelfde geboortejaar en kom uit de buurt van Leiden!
Hey meiden.
Ik ben eind januari klaar met mijn studie en wil dan ook graag voor 4 maanden naar het buitenland. In eerste instantie was ik van plan om binnen europa te blijven (spanje en daar een taalcursus), omdat ik niemand heb om met mij mee te gaan. Het lijkt mij daarom ook super leuk om met meerdere meiden te gaan en vooral midden-america spreekt mij erg aan. Hebben jullie al verder plannen gemaakt?
Groetjes Manouk.
Ps- Ik heb ook het zelfde geboortejaar :slywink: Ik word begin februari 21.
Ik wil volgend jaar ook die kant op (weet nog niet voor hoe lang)…nadat ik m’n studie heb afgerond.
Ben wel iets ouder (25)… ik heb het eea wel alvast bekeken. Als je interesse hebt kun je me mailen. Kunnen we wat info uitwisselen
Mijn plannen komen niet helemaal overeen, maar ik ga vanaf begin maart dus ook naar midden amerika! Ik begin alleen in nicaragua en ga dan naar costarica, panama en misschien ook door naar colombia etc t/m brazilie. Van daar reis ik weer terug naar costarica (waar mijn soort van nieuwe famlie woont-ik heb nl een half jaar in costarica gewoont twee jaar geleden).
Welke datum vlieg je? Ik 1 maart. Misschien dat we de zelfde dag vliegen
Ik kom niet zoveel meer op wereldwijzer.nl ik heb namelijk www.manouk1987.waarbenjij.nu
Liefs,
Ik heb een berichtje op je waarbenjij.nu achtergelaten…
zelf moet ik weer een nieuwe maken want had eentje van costarica…maar kga nu natuurlijk meer landen bezoeken