Ik ben Lonneke, 22 jaar en over een paar maanden afgestudeerd.
Voordat ik ga werken, en me voorlopig vast leg, wil ik wat van de wereld gaan zien en beleven! Ik ga in juni zeer waarschijnlijk een maandje naar Cuba met een vriendin en daarna wil ik graag een paar maanden doorreizen naar enkele andere landen zoals Costa Rica, Guatemala, Belize en/of andere landen in de omgeving. Vooral dingen bezichtigen en beleven, locals en reizigers leren kennen, genieten van de cultuur en natuur en eventueel wat werken…
Omdat dit voor mij mijn eerste grote reis is, en naar niet superveilige landen, lijkt het mij makkelijker en veel gezelliger om dit samen te doen met een andere meid die ongeveer van mijn leeftijd is. Het lijkt me echt super om een reis naar Midden Amerika te maken, maar aangezien het niemand goed uitkomt om mee te gaan, wil ik dit heel graag samen met een andere leuke meid beleven!
Ik ben een sociale, rustige, betrouwbare nieuwsgierige meid die op zoek is naar wat avontuur en naar iemand om vooral de eerste reistijd goed door te komen en daarna (waarschijnlijk) samen door te reizen. Ik begin over een maandje aan mijn tweede cursus spaans voor beginners om de basis onder de knie te krijgen!
Is dit ook wat voor jou en lijkt het jou ook wel wat om samen te reizen door Midden-Amerika voor enkele maanden in deze periode? Laat dan wat van je horen, ik hoor het heel graag!
Ik ben van plan rond november naar midden/zuid amerika te gaan en rond te gaan reizen, en ik zou ook graag samen met iemand gaan. Maar ben jij er dan nog?
En mijn plannen zijn eerst een taalcursus doen, dan rondreizen en evt vrijwilligerswerk of gewoon werken.
Ik weet niet precies voor hoe lang ik wil gaan, hangt ook van mijn budget af op dat moment :hihi:
maargoed, mocht je niemand vinden die vanaf het begin mee kan reizen met je, hou ik me aanbevolen voor verderop in jouw reis!
Ik (een meisje van 21) ben van plan deze zomer naar Zuid of Midden Amerika te gaan. Ik nog geen concrete plannen, maar wil graag weg begin juli tot ergens in augustus. Ik ben al in Argentinië, Peru en Bolivia geweest en wil nu graag meer van het prachtige Latijns Amerika zien. Ik spreek ook redelijk Spaans en ben nu bezig met mijn tweede cursus en plan ook de derde te doen voor de zomer. Ik ben heel erg benieuwd naar jouw plannen en ideeen.
Ik hoor graag van je!
X Marijn
Deze zomer wil ik graag naar midden amerika om rond te reizen. Helaas is dit idd niet zo veilig als meisje alleen.
Ik ben 24 jaar en kom uit Eindhoven. Hier werk ik in het onderwijs, dus veel vakantie. Deze zomer heb ik daarom 6 weken vrij (20 juli-30 augustus) en wil heel graag weg in deze weken!
Helaas is mijn Spaans niet zo goed. Maar ik heb wel contacten met locals in Guatemala. Ik weet zeker dat we hier enkele dagen welkom zijn.
Ik hoor het wel als je het leuk vind om met mij mee te reizen.