Paar maanden midden-Amerika rond juli, ga je mee?

Hola.

Ik ben Lonneke, 22 jaar en bijna afgestudeerd in de psychologie.
Ik zou daarna heel graag een paar maanden gaan reizen. Ik heb plannen met een vriendin om een maand naar Cuba te gaan, maar eigenlijk wil ik meer! Ik ben op zoek naar iemand die ook graag naar landen als Costa Rica, Nicaragua, Guatemala, Mexico en dergelijke wil gaan om daar te genieten van natuur, cultuur en avontuur. Ik hou van de warme, gezellige sfeer van Midden Amerika en wil er graag heen. Mijn plannen zijn nog erg breed en ik zou ze graag met iemand anders wat specifieker willen maken. Zuid-Amerika lijkt me ook leuk, maar Midden-Amerika heeft nu nog mijn voorkeur. In bestemming en reisduur ben ik dus nog erg flexibel. Qua datum ga ik het liefste vanaf juli ongeveer, omdat ik dan eerst een maand met die vriendin weg kan, maar zelfs die plannen kunnen (met al instemming van haar

) nog worden aangepast of afgelast. Ik wil gewoon heel graag weg, maar vind het iets te spannend om dit gelijk al helemaal in mn eentje te doen in sommige onveilige landen. Verder ben ik een sociale, rustige, gezellige, nieuwsgierige, betrouwbare meid…

Heb je ook dergelijke plannen en ben je op zoek naar een reisgenootje rond deze tijd? Laat het me dan zo snel mogelijk weten! dan kunnen we eventueel wat gaan afspreken en dingen plannen, zodat we kunnen beginnen aan het avontuur!

Groetjes Lonneke

dag Lonneke!

ik ga met je mee! :slight_smile: wil jij echt naar peru en ecuador? of ook wel argentinie en chili?
ik wil dit graag doen in juli/augustus. ik heb een ticket naar buenos aires gevonden voor 585 euro,dat is niks!
vertel me even over je plannen

groetjes Josien

Hej,

Ik vertrek, begin mei 2009, naar Kaap de Goed Hoop met mijn oude auto. Ik vertrek vanuit Brussel om zo doorheen het zwarte Continent te trekken. Langs de Westkust naar de Kaap, en via de Oostkust terug naar het Noorden. Heb een jaartje loopbaanonderbreking genomen, dus heb tijd om alle leuke plekken te bezichtigen.

Ben 27 jaar, afgestudeerd aan Ehsal en VUB, Brusselaar, love music, lachen, Afrikaanse cultuur en natuur, en 't onverwachte

geïnteresseerd om (een stuk) mee te gaan: [EMAIL=“wvaelst@vub.ac.be”]wvaelst@vub.ac.be of 0032 (0)499 550 783

Hey Lonneke!

Ik ben al een tijdje aan het plannen om zelf ook naar midden-amerika te gaan. Echter heb ik zelf nog niemand gevonden die met mij mee wilt! Ik wil graag vanaf september richting amerika om de volgende landen te bezoeken: Belize, Guatamala, Costa Rica, Mexico, Panama, Nicaragua. Ik ben vooral geintereseerd in cultuur en natuur. zo wil ik de Maya route gaan lopen en de vulkaan beklimmen in Guatamala. Ik wil ook veel tijd in plannen voor luieren op het strand en leren snorkelen/duiken (Belize) Ik wil genoeg geld meenemen zodat ik daar niet hoef te werken en het ongeveer 4 tot 6 mnd uit kan houden!
Ik zit al een tijdje hierover te dromen en nu vind ik het tijd worden om het waar te maken! Ik heb helemaal geen ervaring met backpacken maar eens moet de 1e x zijn!
Verder ben ik spontaan, makkelijk in de omgang, overal voor in, zelfstandig en altijd in voor een feestje!

Sluit het een beetje aan met wat je zoekt? Kan je altijd contact met me opnemen!

Groetjes Ellen

Heb je nog over mijn berichtje nagedacht? Ben erg benieuwd!

Groetjes Lonneke.