Hee reisliefhebbers,
Medio oktober wil ik richting Midden Amerika vertrekken. En ben op zoek naar een reisgenootje die de (een deel van de) eerste 3 maanden met mij mee wil reizen.
Ik ga zelf een reis maken van 6 maanden en als je langer mee wilt reizen kan dat natuurlijk ook, het plan is verder te trekken naar Costa Rica, Panama, Colombia en als afsluiter Suriname.
Ik ben 28 en kom uit Delft. Ben een vrolijke meid die graag nog heel veel van de wereld wil zien, ben makkelijk in omgang. Wil zoveel mogelijk nog geen planning maken om het terplekke nog heel makkelijk te veranderen, de ideeën van andere reizigers zijn vaak de beste
Hou van cultuur, strand, stad, feestjes, jungle, alles vind ik eigenlijk wel leuk. Alleen musea word ik niet zo enthousiast van;)
Ik heb via deze site al een aantal keer een leuk reisgenootje gevonden en zou leuk zijn als dat ook nu weer gaat lukken. Zou jij het leuk vinden om (een stuk) met mij mee te reizen, laat wat van je horen.
Je kunt me ook mailen: [EMAIL=“karindgroot@gmail.com”]karindgroot@gmail.com
Hoor graag van jullie, groetjes Karin
Hey Karin,
eind september is mijn stage gedaan en dan zou ik graag drie maanden gaan reizen. Persoonlijk dacht ik aan Midden-Amerika (Guatemala enz…) of Azië (Nepal of Indonesië). Dus jouw plannen zie ik zeker en vast zitten.
Ik ben Eline, 26 jaar (bijna 27) en woon in Antwerpen. Ik wil nog erg veel van de wereld zien en reis graag met de rugzak. Meestal leg ik enkel de vlucht vast en heb ik een planning in mijn hoofd waar gemakkelijk van afgeweken kan worden. Ik hou van een goede mix van natuur en cultuur, nu eens een tweedaagse, dan waar een stadsbezoek.
Groeten,
Eline
Hallo Karin en Eline,
Ik ben van plan om eind december/ begin januari voor ongeveer 4-5 weken naar Zuid/Midden Amerika te gaan. Het liefst zou ik naar Costa Rica/Panama/Nicaraqua gaan.
Ik ben 25 jaar en kom uit Venlo. Ik heb nog maar weinig reiservaring, ben twee jaar geleden enkele weken in Thailand gaan backpacken en dat vond ik zo fantastisch dat ik nu besloten heb om deze reis te gaan maken.
Ik ben een vrolijke, enthousiaste meid en ik ben overal voor in. Mijn ideale reis is een beetje van alles; cultuur, natuur, jungle, duiken, strand, feesten en zoveel mogelijk zien. Ik zou het leuk vinden om een reisgenootje te vinden voor ( een gedeelte van) mijn reis, voor de gezelligheid, maar ook vanwege mijn gebrek aan ervaring.
Groetjes,
Moniek
Hey Moniek.
Wat leuk dat je reageerd op mijn berichtje. Ik stuur je een prive bericht.
Groetjes Karin
He Karin,
Sinds ik vlede jaar van buenos aires naar Rio heb gereisd was ik erg enthousiast. Ik was van plan om dit jaar midden amerika door te reizen en daarna een stuk van de carribean mee te pakken. Maar ben voor alles in. Oja, ik kom trouwens uit de lier om de hoek dus.
Groetenn