Reisgenoot / Midden-amerika

Hallo,

Wie wil er net als mij graag door Midden-Amerika reizen? Ik ben een meid van 22 jaar en zou het leuk vinden om een reisgenoot van rond mijn leefdtijd te vinden die zin heeft om samen met mij in Midden-Amerika rond te reizen. Ik ben van plan om rond oktober '05 weg te gaan en zou graag weer terug willen naar Nederland rond januari/februarie '06. Ik zou graag van Mexico naar Panama willen reizen en daarna indien dit qua geld/tijd lukt nog graag naar Ecuador en Peru reizen. Graag zou ik ook de Inca Trail doen. Ik heb veel interesse voor de cultuur, natuur en natuurlijk hou ik ook van relaxen en genieten van de zon. :slight_smile: Wil wel zo veel mogelijk ondernemen. (als je er toch bent, he? :wink: Nog niets is exact gepland, dus alles kan in overleg! Ik hoop via deze weg iemand te vinden die dit globale idee ook wel ziet zitten. Ik kijk er erg naar uit om wat van je te horen mocht je soortgelijke plannen hebben! Natuurlijk zijn andere ideeen ook welkom. Aan de datum kan eventueel ook nog wat geschoven worden, wel is het zo dat ik zo’n 3-6 maanden wil gaan en zeker niet langer.

Groetjes, Rowena

Je kunt me mailen op: rowena56@hotmail.com