Hallo!
ik ben Koen (22) en heb een tussenjaar genomen. Vanaf eind februari/begin maart wil ik die graag besteden door in Midden en Zuid-Amerika te gaan reizen. Ik wil graag in Cancun, Mexico beginnen om vervolgens naar beneden door Midden-Amerika te reizen. Wellicht dat ik dan verder naar Zuid-Amerika ga. Ik wil graag surfen en leren duiken. Ik spreek redelijk Spaans en heb al een tijd door Zuid-Oost Azie gereisd. Ik ben op zoek naar iemand die in ieder geval de eerste weken/maanden met mij wil doorbrengen. Ben jij die relaxte, avontuurlijke globetrotter die ik zoek neem dan contact met mij op.
Adios!
Hoi!
Je berichtje viel me op omdat voor mij precies hetzelfde geldt: ik ben ook 22, tussenjaar, en wil rond februari/maart gaan reizen. Ik wil sowieso naar Equador, en verder vind ik elk land wel iets bijzonders hebben, dus sta ik voor heel veel dingen open. Laat maar iets weten! Alexandra
hoi Alexandra,
ik heb de reis inmiddels al gedaan. succes met verder zoeken
Beste Koen, mijn naam is Dionne en ik ben momenteel in Cuernavaca, Mexico voor vrijwilligerswerk gedurende 6 weken. Ik zal hierna in januari waarschijnlijk naar Cancun gaan voor een paar dagen, en daarna wil ik graag reizen door Midden-Amerika. Waar, wanneer en hoelang staat nog niet vast. Misschien kunnen we 't er eens over hebben
Groetjes, Dionne