Zuid- of Midden-Amerika

Hoi allemaal,


**Wie heeft er zin om ergens in het najaar voor ongveer een maand mee te gaan naar Zuid- of Midden-Amerika. Ik (m/33) denk zelf aan Mexico, Venezuela, Chili, Argentinië, Paraguay, Uruguay, Peru of Bolivia. Een combi van een aantal bovengenoemde landen lijkt me ook heel erg leuk. Ik ben op zoek naar een reisgeno(o)t(en) (m/v) tussen de (25-35)die net als ik open, avontuurlijk, actief/sportief, prettig gestoord, reislustig, eerlijk en loyaal is. Het zou helemaal super zijn wanneer je ook nog eens geïnteresseerd bent in cultuur, muziek, dans en lekker eten en drinken. Zoals je ziet kunnen we nog alle kanten op. Het lijkt me dan ook het leukst om samen een reis samen te stellen of eventueel via een reisorganisatie wat te regelen. Ik hoop gauw van jullie te horen. **


**Veel reislustige groeten,Rik **

Hoi Rik,

Heb je al besloten waar de reis naartoe gaat? Ik ben ruim een jaar geleden naar Ecuador geweest om te reizen. wat spaanse les te volgen en vrijwilligerswerk te doen. Vervolgens ben ik naar Costa Rica en Nicaragua gereist. Tijdens deze reis heb ik veel mensen ontmoet waaronder nu een hele goede vriendin die het reizen zo leuk vond dat ze nu in Argentinië/ Buenos Aires is gaan wonen. Ze kan geen vrij krijgen om te reizen, maar toch zou ik haar graag op willen zoeken en natuurlijk de rest van het land verkennen. En wanneer ik lang genoeg vrij kan krijgen (moet het nog vragen, heb jij dit al geregeld?), dan zou het helemaal gaaf zijn om nog een land te bezoeken. Het lijkt me leuk om (een gedeelte) samen met anderen te reizen, dus hou me op de hoogte van je plannen.
PS Ik zal mijn vriendin eens vragen wanneer de beste tijd is om daar te reizen.
Groetjes Sandra

Hoi Sandra!Bedankt voor je leuke en enthousiaste reactie. Wow, Ecuador lijkt me supergaaf om daar naar toe te gaan. Hey, das toevallig ik ben ook in Costa Rica geweest. Geweldig en schitterend land. Ik ben daar wezen kajakken en raften. Naast Costa Rica ben ik ook nog in Nepal geweest. Een heerlijk ruig land met een werkelijk overweldigde natuur. Ook daar ben ik wezen raften en kajakken. Ik ben tot nu toe voornamelijk in Europa op vakantie geweest. Ikheb dan ook al heel veel gezien en gedaan in Europa. Natuurlijk wel altijdactief/sportief en vol avontuur, want dat maakt voor mij een vakantie pasecht leuk. Los van de bestemmingen die ik in m’n oproep heb geplaatst wil ik zeker ook nog een keer naar Nieuw-Zeeland, Australië, China en Maleisië, maar goed dat is van latere “zorg”.Voor de rest houd ik me al dan niet geregeld bezig met fotograferen,volleyballen, hockey, kajakken, mountainbiken, catamaranzeilen, dansen ennatuurlijk gezellig stappen.Mijn grootste hobby is reizen. Ik geniet ervan rond te reizen, mensen teontmoeten, hun cultuur te leren kennen en natuurlijk van het land tegenieten. Ik heb dan ook veel vrienden in het buitenland.De landen die ik graag het eerste zou willen bezoeken zijn toch wel Venezuela, Peru, Chili, Mexico en Argentinië. Ik heb zelf 1,5 jaar Spaans gestudeerd in Spanje. Om precies te zijn in Salamanca, Sevilla en Valencia. Ik heb daar uiteindelijk m’n DELE Superior gehaald. Moet eerlijkheidshalve zeggen, dat ik wel weer wat oefening kan gebruiken. Ik heb nog niet besloten waar ik naar toe ga. Ik ben op dit moment namelijk nog bezig met de afronding van m’n tweede HBO-studie. Zodra ik de externe en interne onderzoeken achter de rug heb, ga ik me geleidelijk aan meer en meer bezighouden met alle leuke dingen, waaronder natuurlijk het regelen van een welverdiende vakantie. Ik ben van plan ergens in het najaar een maand verlof op te nemen. Ik heb navraag gedaan en op dit moment is dat geen enkel probleem. Ik ben dus nog flexibel wat de periode betreft.Je kunt me trouwens ook bereiken via email: svizzera8000@hotmail.com of rik.martijn.van.der.wee@tntexpress.nlIk wens je een hele fijne dag. Geniet van het mooie weer.GroetjesRik