Ik ben op zoek naar een reisgenootje. Ik wil dolgraag op reis en het liefste lekker ver, heb alleen niemand in mijn directe omgeving met dezelfde ambitie. Mijn voorkeur gaat uit naar een reis naar Midden en/of Zuid-Amerika. Belangrijke elementen voor een geslaagde reis zijn voor mij:
gezelligheid, nieuwe werelden ontdekken, cultuur opsnuiven, relaxen en actief bezig zijn. Kortom afwisselend en vooral veel leuke dingen doen.
Wat mij bereft was ik gisteren al vertrokken, dus hoe sneller hoe beter.
Als het je aanspreekt laat een berichtje achter, voor goede tips of ideeen sta ik ook altijd open.
Ik ken het probleem en ben voornemens nog 'voor het einde van het jaar de caribean te bezoeken wáár maakt mij ook niet uit, als 't maar warm is.
Ik ben flexibel met de tijden omdat ik vrij veel dagen nog heb.
Hoi, ik wil eind februari vertrekken naar Mexico om vervolgens richting Buenos Aires te reizen. Ook Chilie en Argentine staan op het programma. In totaal wil ik zo’n 8 maanden gaan reizen.
hoi meid wat wil je daar dan gaan doen werken of gewoon rondtrekken
het lijkt me wel een leuk plan maar ik wil graag gaan werken want heb vanaf april geen werk dus ja moet wel geld hebben om rond te komen maar zuid midden amerika trekt me wel.
Hoe klink een half jaar Zuid Amerika jou in de oren? Ik ben dringend op zoek naar een reisgenoot! Ik heb een half jaar onbetaald verlof dat rond half juni ingaat. Mijn planning is om bovenin te beginnen (Colombia of Venezula) en dan via de Amazone naar Brazilie af te zakken. Door Argentinie naar beneden en naar het zuidelijkste puntje, evt met een boot richting Zuidpool (als dat financieel te doen is). Dan via Chili weer omhoog richting Peru etc!
Als je het wat lijkt, mail me dan even! [EMAIL=“lindavdwerf@hotmail.com”]lindavdwerf@hotmail.com.
Ik zit zelf te denken om begin 2010 te gaan rondtrekken door de USA
Van New york tot LA. En daarna misschien verder naar zuid amerika.
Misschien lijkt jou dit ook wel wat?
dan hoor ik het graag!
ik heb een ticket naar Argentinië op zak voor de periode 02/07 tem 24/07… Lijkt dit je wat om samen eventueel 3 weken (of minder) met mij rond te trekken ginder, dan kan je mij steeds terugmailen. Ik ben 21j en een student op zoek naar avontuur en flexibel, hiermee bedoel ik ik geniet evenveel van luxe als van het concept “back to basic” :).
Mijn bedoeling is om Argentinië te verkennen vanuit Buenos Aires tot welke uithoek van Argentinië dan ook (sta zeer open voor voorstellen).
Ola !
Ik ga in augustus iig naar new york en hawaii. Tussendoor misschien LA nog even aandoen.
Lijkt me leuk om andere reizigers te ontmoeten, en met zijn allen bijvoorbeeld iets te gaan
drinken. Wie rond augustus ook in een van deze regio’s is, kan contact opnemen!
Hey Miranda, wil zelf ook dolgraag naar Zuid-Amerika! Argentinie en Bolivia staan op me
verlanglijstje. Heb je inmiddels al een reisgenoot? Wilde zelf tegen het einde van 2009 gaan.
Misschien schikt dit ook met jouw wensen? Ik hoop iets te horen! groetjes kees (25)