Hallo!
Ik zoek reisgenoten voor een reis naar zuid of midden amerika of afrika. Ik had gekeken voor een reis naar peru maar deze kon helaas niet doorgaan. Dus nu sta ik voor alles open. Maar 1 ding weet ik wel: ik wil reizen!!!
Tijdens de reis wil ik dingen zien, (salsa dansen in zuid amerika!!) en actief bezig zijn. De bergen in, raften, jungletochten. Het lijkt me allemaal super. Lekker relaxen hoort er natuurlijk ook bij.
Ik ben 26 jaar en wel een flexibel persoon. Mijn idee is: gewoon zeggen wat je wilt of niet wilt en het komt wel goed…
Wie wil er met mij mee? Of wil mij voor een paar dagen ontmoeten tijdens de reis? Ik reis nu nog alleen, maar ben een vrouw alleen dus het is wel een lekker idee ook dingen met iemand samen te kunnen doen.
Groeten van Laura!
O, mijn plannen zijn nu wat concreter geworden! Ik ga nu naar mexico, guatemala, belize… die kant op. Maar mijn oproep blijft! In ieder geval veel plezier allemaal bij het reizen!!
Heb je oproep gelezen. Ben ook op zoek naar een reismaatje. Heb nog 5 weken vakantie dus er zijn veel mogelijkheden. Het liefst ga ik naar een uitdagende en mooie bestemming.
Er zijn nog geen concrete plannen, dus als je verder met mij in contact wil komen dan hoor ik het wel.
Groeten Arne
[EMAIL=“agraaff@aegon.nl”]agraaff@aegon.nl
K wil tegen okt.nov. ook gaan rondreizen door midden of zuidamerika maar kan niet kiezen!waardoor heb jij nu besloten richting belize guatemala mexico te gaan?k wil ook lekker actief gaan doen maar ook spaans leren.activity international heeft een hele gave actieve rondreis door venezuela.heb je daar al s bij gekeken?wanneer wil je eigenlijk gaan en voor hoe lang??
groetjes nicolet
hey nicolette!
Ik ga helaas al in augustus weg tot en met halverwege september! Eigenlijk ben ik zo een beetje in mexico gerold. Wat mij echt heeft doen besluiten weet ik niet. De landen daar (midden en zuid amerika) trekken me allemaal. Ik wilde eigenlijk een combinatie ook maken met cuba, maar weet niet of dat gaat lukken.
Activity international heeft inderdaad mooie reizen! Ik hoop dat je gaat vinden wat je zoekt!
Ik zit er ook al een tijdje over te denken om naar midden amerika te gaan. Ik heb helaas maar 5 weken en ben er nog niet uit waar ik precies heen wil, guatamala en belize of yucatan. Ik wil eind oktober en november gaan.
Hoi meiden,
1,5 tot 3 maanden midden-zuid amerika zie ik helemaal zitten! Ik zou graag vertrekken vanaf juni, uiterlijk terug voor september ivm werk.
Mijn passies zijn ook salsadansen, hiken, backpacken, spaanse taal ben ik net aan het leren. verder ben ik zeer flexibel! Nog wat informatie over mezelf: ik woon in omgeving van Nijmegen, ben bijna afgestudeerd medisch wetenschapper en 25 jaar.
Lijkt het je wat om samen te reizen, mail me dan ([EMAIL=“iroozen@hotmail.com”]iroozen@hotmail.com), wie weet kunnen we kennis maken.
Groetjes!
Irene
Ik zou ook graag vertrekken, ik beëindig mijn studies dit jaar en was eindelijk van plan eens wat langer weg te gaan (in de hoop dat ik van thuis uit wat sponsoring krijg) amerika, vooral midden en noord, spreekt me erg aan, en low-budget zie ik zeker zitten.
zoek je nog steeds een reisgenoot of zijn de plannen al volledig uitgestippeld ?