Reisgenoot gezocht voor Zuid of Midden Amerika

Hoi!

Ik zal me even voorstellen, ik ben Laura, 28 jaar en ik ben op zoek naar een reisgenoot(e) voor een paar weken Midden of Zuid Amerika in augustus (geen georganiseerde reis). Lijkt het je leuk om mee te gaan, laat dan wat van je horen! Bestemming en alles in overleg.

Groetjes laura

Hoi,

ik ga begin/midden juni naar Suriname…
als het je leuk lijkt dan kunnen we samen gaan.
ik ken het land goed dus is zeker veilig…

mvg
Mo

Hoi bedankt voor je reactie,

ik kan geen vrij krijgen in juni!

groetjes laura

Hoi, ben Marijke, 24 jaar en heb ook het plan om dit jaar voor 4 weken naar Miden Amerika te gaan. Ik zat zelf alleen meer te denken aan de periode september / oktober.
Ik hoor het wel!!
Groetjes Marijke

Hoi Marijke

September zou misschien een optie zijn als ik mijn vakantie kan verplaatsen, want dat is de vraag. Maar oktober liever niet. Ben namelijk hard aan vakantie toe :nod:

Ik ben ook al weer hard aan vakantie toe dus september is prima.
Had je ook al een bestemming in gedachte?? Ik zat zelf te denken aan Honduras / Belize. Gewoon lekker backpacken,low budget, veel cultuur en natuur snuiven, hieren daar een dagje relaxen op het strand en het liefst ook een paar duiken maken.
Ik ben niet echt van het plannen maar meer gewoon een ticket boeken en dan zien we daar wel verder… :slight_smile:
Groetjes Marijke

Hoi Laura,

Heb je al een reisgenoot gevonden inmiddels? Ik ben namelijk ook nog op zoek!
Ik zou eigenlijk van half juli tot half september gaan backpacken in Zuid-Amerika (Peru, Bolivia, Chili met Paaseiland), maar mijn reisgenoot heeft afgezegd en ik zie het niet zitten om alleen te gaan…
Nu ben ik aan het rondkijken voor een georganiseerde groepsreis. Maar het lijkt me ook wel ontzettend gaaf om nog te backpacken, dus het liefst wil ik hier nog zo’n 4 à 5 weken aan vast plakken. Ik heb nu een mooie reis met Baobab gezien naar Peru (http://www.baobab.nl/packageroute.asp?PackageCode=5879&dmPar=Reizen+naar+Peru) die begint en eindigt in Lima. Ik zat er aan te denken dan bijvoorbeeld naar Bolivia te vliegen en daar te gaan backpacken met een reisgenoot. Dat zou dan vanaf ongeveer half augustus zijn. Ik weet niet hoe jij daarover denkt?
Nog even snel iets over mezelf: ik (v,23) woon in de omgeving van Utrecht en ben bijna afgestudeerd, als alles goed gaat krijg ik begin juli m’n diploma en vanaf 1 oktober heb ik een baan, dus is dit de ideale tijd om een langere reis te maken :smiley:
Ik hoor graag wat van je!

Groetjes, Mariëtte

Hoi mensen!

Ik ben Ellen 24j en ben aan het afstuderen. Ik ben op zoek naar een reismaatje voor Midden-Amerika! Belize, Guatamala, Panama, Costa Rica:wereld: die kanten. Ik wil gewoon een ticket kopen en wel zien waar we heen gaan! Rond oktober ben ik van plan om te vertrekken en dan voor 6mnd! Iemand zin om met me mee te gaan? :zon02:

Groetjes Ellen

Hallo!

Mijn reis is al geboekt!

Ik vertrek 21augustus naar Panama om dan low-budget 6 maanden in Midden-Amerika en VSA te dolen…
Ik vertrek alleen vanuit Panama en ga te voet, of al liftend naar Seattle , waar ik mijn vlucht terug naar Amsterdam neem.
Nu vraag ik me af, of u me op de hoogte wilt houden indien u zeker de stap neemt om in die periode af te reizen naar Midden-Amerika. Ik vertrek namelijk alleen, en het is altijd fijn om eens Nederlands te kunnen praten als je zover van huis bent!!

Vriendelijke groeten, Mads

Tip: je kunt je eigen reis of een prepackaged tour uitzoeken op www.mayareizen.nl. Mocht je prepackaged gaan, dan is het goedkoper wanneer ermeer reizigers gaan en kun je onderling je korting verdelen. Groepen zijn vanwege het ecotoeristisch aspect niet groter dan tien man.
Kijk eens rustig rond op de site, en zoek de reiscommunity via www.onejungle.com op als je benieuwd bent naar reizigers uit andere landen!

Veel reisplezier,
groetjes Wiron

Hoi Laura,
Heb je inmiddels een reisgenoot gevonden? Ik zou graag in augustus voor drie weken naar Zuid Amerika willen. Mijn voorkeur gaat uit naar zelfstandig reizen.
Ik ben 29 jaar, woon in Utrecht. Mocht je interesse hebben; kun je mailen naar zijismeisje@hotmail.com
Gr. Anneliese.

Hai Mads,

Zelf vertek ik op 29 augustus naar Cancun, Mexico en ik ga vanuit hier richting Panama (waarvan ik 24 oktober retour vlieg naar Nederland…) Heb dus ‘slechts’ 2 maandjes de tijd…
Ik weet niet of je een globale olanning hebt van wanner je ongeveer waar bent?
Maar we zouden elkaar dus misschien ergens 'in ‘t midden’ tegen kunnen komen?!
Ik heb ook geen vaste planning en 2 maanden is natuurlijk erg kort om zo’n 6 a 7 landen te doorkruisen…
Het staat alleen vast dat ik vanaf 9 okotber in Panama ben want dan komt er een vriend langs. Verder schat ik zo tussen 14 en 20 september in Nicaragua te zitten. Misschien zou dit een ontmoetingspunt kunnen zijn?? Als je tenminste ongeveer 1 maand ‘doet’ over Panama en Costa Rica. Maarre laat je vooral niet opjagen, door dit voorstel; reizen moet je lekker rustig aan doen! :slight_smile:
We zouden elkaars e-mail adres kunnen meenemen en een keer tussentijds contact opnemen. Mij lijkt het in ieder geval erg gezellig je te ontmoeten want ik reis verder ook alleen en heb nog geen andere reisgentoen gevonden…
Groeten Angelique (33, Eindhoven)

Hoi!

Ik ben opzoek naar een reisgenootje voor Cuba.
Ik wil graag 3 weken weg tussen 20 juli en 20 augustus.
Ik zou graag zelfstandig willen reizen (geen groepsreis),
maar vind het wel gezelliger en fijner om samen met iemand anders
te reizen. Iemand geinteresseerd?
Groetjes van Anna (vrouw 20 jaar uit utrecht)

Hoi ik ben Eva, 25 jaar. Ik heb al een ticket geboekt naar Costa Rica van 20 juli tot 17 augustus met mijn vriend, maar het is over tussen ons. Ik wil nog wel graag op vakantie, alleen durf ik niet alleen…

Hoi Eva.
Dat is echt heel vervelend voor je!..
Ik wil alleen wel echt naar Cuba en niet naar Costa Rica.
Jij hebt al geboekt zei je hea, dus Cuba zit er denk ik ook niet
in voor jou? Je wilt wel precies dezelfde periode gaan als dat ik ook wil gaan.

Groetjes van Anna

Hoi Anna,

Ja ik voel me ook heel klote…Maar ik heb inderdaad dat ticket al. In Cuba ben ik al eens geweest. Ook erg mooi trouwens…Maar helaas kan ik t ticket niet omboeken…
Nu is het afwachten of er nog iemand met me mee kan reizen…

Groetjes Eva

hey laura lijkt het je wat om naar peru te gaan?
ik wil graag in oktober naar peru en zoek nog leuke mensen om samen
te gaan mischien lijkt je het wat groetjes kevin 32 jaar.

Hoi Ellen!

Hoe staat het nu met je afstuderen en je reisplannen? ik ben zelf net afgestudeerd en van plan om in januari voor een paar maanden naar midden-amerika te vertrekken (beginnen in mexico, daarna cuba, guatemala, nicaragua, costa rica enz). Misschien dat we een deel samen kunnen doen als jij rond die tijd nog in de buurt zit?)
Ik ben Annemiek, 23 jaar en zoals gezegd dus net afgestudeerd :slight_smile:

Hey annemiek,

Ik ben eindelijk afgestudeerd en druk bezig met plannen van mijn reis. Ik heb al een ticket geboekt voor 9 oktober. Dan ga ik eerst 1 mnd Spaans leren in Mexico. Vanaf november wil ik gaan rond reizen door Guatamala, Panama, Costa Rica en Nicaragua. Ik heb een ticket terug vanaf 9 februari dus in januari verwacht ik ergens in Costa Rica te zijn. Mocht het allemaal te leuk en te gezellig zijn dan wijzig ik mijn ticket en blijf ik langer (als ik ook nog centjes heb)

het lijkt me zeker gezellig om een gedeelte samen te reizen. als je weet wanneer je gaat kan ik proberen je tegenmoet te komen. Misschien even contact houden via de mail?
Groetjes ellen
(ellenverlaek@hotmail.com)