Via dit forum ben ik op zoek naar een leuk reisgenootje. Ik wil heel graag ergens in november/december voor 6 weken (misschien iets langer) naar Latijns-Amerika. Ik heb nog helemaal geen plan getrokken maar Brazilie, Costa Rica, Panama trekken me aan. Ik sta echter ook voor andere suggesties open.
Ik wil graag (lowbudget) backpacken en er gewoon een gezellige avontuurlijke reis van maken met een mix van natuur/cultuur/strand/relaxen/actief bezig zijn. Ben 30 jaar heb genoeg vrienden en vriendinnen maar de meeste wonen samen, hebben kinderen of gewoon geen geld en zin om te backpacken.
Laat maar weten als je je kunt vinden in mijn oproepje.
wij zijn zelf veel in nicaragua, costa rica en panama geweest en echt allemaal superlanden. Wil graag nog een keer naar panama en dan vandaar uit met een zeilboot naar colombia, helaas had ik daar geen tijd meer voor. Als je besluit om naar midden amerika te gaan. Weet nog wel wat leuke plekjes.Ons plan is om over ± 2 jaar die kant op te gaan.
Ik ben op zoek naar een groepje reisgenoten voor november 2010 tem januari 2011! Een reis naar Ecuador zou ik heel graag doen, alsook de galapagoseilanden. En ken er iemand die er een trekkings-reis-verblijfplaats heeft daar en hij wil me aan adressen helpen om er rond te trekken… dus dat kan ook al helpen Een groepje is leuker en de prijzen zijn beter als we in het amazonegebied in een bootje varen :zon02:
Ben zelf 34 en heb een jaartje loopbaanonderbreking en ben al 2.5 maand weggeweest. Ben nu terug in België en ben van plan terug 3 maanden te backpacken cheer
Ik wil graag aan het einde van het jaar een paar weken gaan backpacken. Waar maakt me niet zoveel uit. Wat je schrijft is herkenbaar; ik ben ook 30 wil graag gaan reizen, maar mijn vriendinnen zijn allemaal gesetteld. Wie weet kunnen we samen iets ondernemen?
hey roos,
rond half oktober vertrek ik voor drie weken rondtrekken in bolivia, ik ben bijna 50, in goeie conditie en wel al ‘gesetteld’, maar ook veel watertjes doorgegaan !
dus stuur gerust een berichtje, mocht je zin hebben !
Ik heb ook al vrij lang het idee om eind van dit jaar weer een mooie reis te gaan maken. Zuid of Midden-Amerika heeft daarbij mijn voorkeur. Begin vorig jaar ben ik naar Oceanie en Azie geweest voor 3 maand. Ik zou erg graag weer een mooie reis gaan maken in een ander werelddeel.
Ik ben 32 en vrij om te gaan en staan waar ik wil.
Hoi Roos!
Wat een leuk plan. Ik heb al eerder 5 maanden gereisd door Australie, Nieuw Zeeland, China en Fiji en ga in oktober richting Midden-Amerika. Ik begin in Guatemala voor een maand spaans leren en vrijwiligerswerk en daarna wil ik verder reizen, zien waar ik uitkom. Wellicht kunnen we samen reizen! Ik ben trouwens 26 jaar.
Hoi,
Ist t vinden van een reispartner inmiddels al gelukt?
Zo niet, ik ben van plan om in oktober/november richting midden of zuid amerika te gaan (reisgenoot madagascar wat moeilijker te vinden). Een combi van Costa Rica en Nicaragua, of El Salvador lijkt me mooi. Maar Peru, Ecuador ook. Heb eerder in 2 tal gebackpackt door Mexico, Guatemala, Belize, Cuba, ben 36, herken me aardig in je verhaal.
Kan dus ook eventueel in nov. gaan maar dan wel begin, okt en november vaak prettige reismaanden ivm klimaat, geldt voor veel landen. December gaan de prijzen meestal omhoog met vliegtickets. Ik merk t wel! Gr Rachelle
Het lijkt erop dat hier ook wel een aantal van jullie rond oktober die richting op gaan. Mijn plan was ook om rond die tijd 4 weken te gaan backpacken, dus 1 of meer avontuurlijke reisgenoten zou wel leuk zijn. Ik weet nog niet precies welke landen ik wil gaan bezoeken, ben daar dus nog vrij in. Mexico, Costa Rica, Guatamala, Peru en Bolivia lijken mij geweldig! Hetzelfde geldt voor de periode, daar valt ook nog wel wat te schuiven.
Ik ben op zoek naar een groepje reisgenoten voor november 2010 tem januari 2011! Een reis naar Ecuador zou ik heel graag doen, alsook de galapagoseilanden. En ken er iemand die er een trekkings-reis-verblijfplaats heeft daar en hij wil me aan adressen helpen om er rond te trekken… dus dat kan ook al helpen Een groepje is leuker en de prijzen zijn beter als we in het amazonegebied in een bootje varen :zon02:
IK ben van plan om één maandje Equador/Galapagos te bezoeken van ±15 oktober tem ±15 november
Ben zelf 34 en heb een jaartje loopbaanonderbreking en ben al 2.5 maand weggeweest. Ben nu terug in België en ben van plan terug 3 maanden te backpacken /QUOTE]