In oktober of november wil ik graag (ongeveer) 4 weken naar Zuid-Amerika. Ik heb nog geen concrete plannen, ben me een beetje aan het orienteren richting Argentinie maar ik houd nog alle opties open.
Mijn vrienden hebben allemaal een reden waarom ze niet mee willen of kunnen en het lijkt me toch wel gezelliger om niet alleen te reizen.
Heb je ongeveer dezelfde plannen?? Dan hoor ik het graag, misschien kunnen we samen reizen.
Goeiedag lieveke, ben ook van plan om ih najaar 1 of 2 maand richting Argentinie en eventueel chilli te trekken. Ben 37j man en heb een jaartje avondschool spaans gevolgd. Heb al in venezuela gezeten maar dit was in groepsverband. Ben 2 jaar geleden in groepsverband door zuidelijk afrika getrokken maar dan ben je altijd verplicht om te volgen. Vorig jaar ben ik dan alleen door zuid afrika getrokken en dat was goed, maar alleen is maar alleen en je komt wel mensen tegen maar toch niet altijd. Daarom probeer ik het deze keer eens via dit reisforum om een reisgenoot of reisgenotes te vinden. Grtjs Hans
Ik ben op zoek naar een groepje reisgenoten voor november 2010 tem januari 2011! Een reis naar Ecuador zou ik heel graag doen, alsook de galapagoseilanden. En ken er iemand die er een trekkings-reis-verblijfplaats heeft daar en hij wil me aan adressen helpen om er rond te trekken… dus dat kan ook al helpen Een groepje is leuker en de prijzen zijn beter als we in het amazonegebied in een bootje varen :zon02:
Ben zelf 34 en heb een jaartje loopbaanonderbreking en ben al 2.5 maand weggeweest. Ben nu terug in België en ben van plan terug 3 maanden te backpacken cheer
Ik zit ongeveer in dezelfde situatie als jij; niemand uit mijn directe omgeving wil of kan mee.
Jouw plannen zouden kunnen aansluiten bij die van mij. Ik wil graag naar Brazilië (Zuid Brazilië met name) en wil minimaal 6 weken gaan. Als jij Brazilië er ook bij zou willen doen dan zouden we eens kunnen gaan praten.
Ik ben zelf 21 jaar, woon in Someren en studeer over een maandje af.
Al lang wil ik een keer naar Zuid Amerika, maar liever met iemand samen. Aangezien ik in september/oktober/november geen vakken lijkt met me leuk om met je in contact te komen om te kijken wat er mogelijk is.
Ik studeer nu een master psychologie na een bachelor biomedische wetenschappen en ben woonachtig in Nijmegen.
Ik ben ook van plan rond die tijd een week of 4 te gaan backpacken, maar vind het leuker om samen met 1 (of misschien meer) te gaan. Ik weet niet hoe het staat met jouw plannen? Ik heb verder nog niets geregeld, dus ben wat dat betreft nog vrij flexibel.