Wie wil met mij in Aug-sept 2008 Zuid-Amerika verkennen?!

Hoi!

In augustus wil ik graag gaan reizen in Zuid-Amerika voor 5,6 of 7 weken. Ik ben dit al eeuwen van plan, maar nu het echt zover is, is er niemand die met me mee kan vanwege geen geld-geen tijd enz! :frowning: Mijn vriend komt voor 3 weken langs, maar dat betekent dat ik de rest van de tijd alleen moet gaan. Dat wil ik liever niet, vind het veel gezelliger om met iemand samen te reizen! :slight_smile:
Het plan was om in ieder geval naar Argentinie te gaan en dan door naar Peru. Dat wil ik vooral vanwege de Macchu Picchu. Maar eigenlijk sta ik ook open voor 'n ander land naast Argentinie. Waar ik met m’n vriend ga reizen is nog niet helemaal zeker en wanneer dat is ook niet…
Dus bij deze wil ik vragen of er iemand is die in deze periode met mij mee wil om Argentinie en omstreken te ontdekken! Het lijkt me ook leuk om met meerdere mensen te gaan, allemaal prima. Tips zijn ook altijd welkom!

Ik ben 'n 5e jaars student geneeskunde, 22 jaar en ben net bezig om m’n stage af te ronden.Voordat ik m’n co-schappen ga lopen,wil ik er nog even uit en wat reizen. Dus ga ik binnenkort voor 3 maanden naar Engeland waar mijn vriend woont en daarna is het plan om naar Zuid-Amerika te gaan! Ik ben gezellig en ondernemend, ik wil graag veel zien en doen. Maar natuurlijk ook lekker relaxen tussendoor! In 2006 ben ik voor 3 maanden alleen naar Ghana geweest voor vrijwilligerswerk en rondreizen. Ik heb daar veel mensen ontmoet en met hun rondgereisd en dat beviel me super!

Hopelijk vind ik hiermee 'n reisgenootje:)

Groetjes, Danielle

Hoi!
Wanneer wil je gaan? Ik wil in november 3 maanden naar Argentinie reizen!
Groet, Charlotte (22 jaar, studente Pedagogiek)

Hoi Charlotte,

Dank je voor je reactie. Ik ga in Augustus en September. Heb al iemand gevonden om mee te reizen. Veel plezier iin november!

Groetjes Danielle

Hey Danielle,