In oktober 2008 ben ik van plan om voor een maand of 6 door zuid amerika te reizen. Lekker met een backpack en low-bugdet.
Graag zou ik de landen chili, argentinie, bolivia en peru willen zien.
Ik ben 18 jaar, erg spontaan, avontuurlijk en open voor veranderingen.
Mocht je ongeveer dezelfde plannen hebben dan hoor ik het graag!
He Lisa,
Ik zou ook graag willen rondtrekken door zuid amerika.
En ook ongv 6 maanden.
[EMAIL=“Just_nouky@hotmail.com”]Just_nouky@hotmail.com voor msn?
Ik heb ook plannen om in oktober een paar maande naar zuid amerika te gaan. Ik zit zelf te denken om twee weken spaans te volgen in Peru en daarna wil ik nog door het land reizen om vervolgens naar Argentië en Brazilië te gaan. Maar dit staat allemaal nog niet vast want ik ga voorlopig nog alleen en weet niet of dit wel veilig is enzo.
Mocht je nog ideeën hebben of dit je aanspreken hoor ik graag jullie reacties.
HOi, ik hoor dat Cusco in Peru wel veilig is. Waarschijnlijk ontmoet je daar mensen genoeg met wie je mee kunt reizen.
Ik zal waarschijnlijk ook eind oktober of zo in Cusco arriveren om daar Spaans te volgen, waarmee ik me de maanden daarna hoop te redden in Zuid-Amerika.
Ook ik ben van plan rond oktober naar Z-Amerika te gaan voor ongeveer een half jaar. Ik wil daar eerst enkele weken spaans gaan leren en dan vrijwilligerswerk. Daarna wil ik rond gaan reizen, welke landen weet ik nog niet precies. Kunt altijd contact opnemen als je zin hebt: [EMAIL=“wenckeemonts@hotmail.com”]wenckeemonts@hotmail.com. Ohja, ben trouwens 20 jaar.