Zuid-Amerika begin november 2008 - eind feb 2009 Brazilie, Argentinie, Bolivia & Peru

Wie o wie heeft er ook het plan om begin november naar Zuid-Amerika te gaan? Ik weet nog niet precies waar ik ga beginnen (afh. van de prijs van de tickets) dus ik ben nog vrij flexibel. Wel zou ik graag de landen: Brazilie, Argentinie, Chili, Peru en Bolivia willen zien!

Ik ben een vrolijke meid van 25 jaar en studeer in Groningen. Na mijn afstuderen wil ik eerst lekker rondreizen en van het vrije leven genieten voordat het grote mensenleven gaat beginnen!

Dag Sophie,

Even een kort berichtje…
Mijn naam is Jessica en ik wil ook graag naar Zuid-Amerika. Ik wil eigenlijk beginnen in Buenos Aires om daar wat Spaans te leren (wel zo handig :wink: want wat ik spreek is niet voldoende denk ik zo) en daarna door reizen naar Brazilië en Venezuela. Wil eigenlijk ergens eind november die kant op en dan vanaf januari rond gaan reizen.
Als je het leuk vindt kunnen we een keer van gedachte wisselen.

Je kunt me ook bereiken via [EMAIL=“jess_v27@hotmail.com”]jess_v27@hotmail.com

groetjes,

Jessica

Hey Sophie!
Ik vertrek al wat eerder, nl 16 september al! Ga ook niet naar Brazilië, maar wel naar de andere landen die je opnoemt! Als je toevallig ook eerder kan gaan, dan hoor ik het graag :slight_smile:
Groetjes Susan ([EMAIL=“susanvgestel@hotmail.com”]susanvgestel@hotmail.com)

Hey Sophie,

Ik ben net klaar met mijn studie en zou graag nog wat van de wereld zien voordat ik aan het werk ga maar niemand heeft de tijd of het geld om mee te gaan. Ook ik ben een vrolijke en gezellige meid :zon02: en Zuid-Amerika spreekt me erg aan. Ik vertrek het liefst eind september 2008 en kom dan voor de kerstdagen weer thuis. Voor mij hoeft een taalcursus niet, heb genoeg gestudeerd en wil niet binnen zitten! Ik ben 24 en kom uit Amsterdam.

Groetjes Sanne