Reisgenoot gezocht voor Zuid-Amerika/ Midden-Amerika jan-apr 2009

Hallo allemaal,

mijn naam is Jessica, 29 jaar en woon in Amsterdam.

Ik zit er aan te denken om in november 2008 naar Buenos Aires te vertrekken en daar Spaans te gaan studeren. Daarna iwil ik gaan reizen door Argentinië, Brazilië, Venezuela en Midden-Amerika.
Deze route staat trouwens nog niet vast.

Wie gaat er nog meer die kant op in die periode?

Heb al aardig wat reiservaring. Cultuur, natuur, strand, steden, lekker eten, dansen… Ik ben overal voor in!

groetjes Jessica

Hoi Jessica,

Ik ben van plan om in april en mei 2009 naar Zuid-Amerika te gaan. Dan wil naar Argentinië, Peru en Chili (en evt. Brazilië).
In Midden-Amerika (Guatemala, El Salvador) ben ik 2 jaar geleden al geweest.

Ben jij in deze periode alweer terug?

Groetjes Liset

Hi Liset,

mijn voorlopige plan is om eind april zo’n beetje terug te gaan, maar niets is zeker. Het kan net zo goed zijn dat ik een maand later terug zal gaan. Wel is het zo dat ik in Midden Amerika wil eindigen, aangezien ik waarschijnlijk in Argentinië ga beginnen.

Maar zoals je al merkt, ben ik me nog volop aan het orienteren. Als je weet waar je precies wanneer bent, kunnen we natuurlijk altijd kijken of we iets kunnen afspreken!

groetjes, Jessica

misschien is dit iets voor jullie? www.stichtingweeskind.nl

Groeten,
Luc

Hoi Jessica, ik (32j) ga begin volgend jaar zo’n 3 maanden (misschien iets langer) weg en ga ook spaans leren, in februari in Santo Domingo (Domincaanse Republiek). Van daaruit wil ik in ieder geval naar Curacao en ik zat erover te denken om vanuit daar met de boot naar Venezuela te gaan. Maar ook ik zit nog in de orientatiefase :). Van Venezuela weet ik niet zoveel en ik denk dat ik daar liever niet alleen reis. Ben benieuwd of jij al verder bent met je plannen. Hoe lang ga je een cursus volgen? Buenos Aires lijkt me ook fantastisch en ik twijfel ook nog steeds of ik misschien een deel van de cursus op een andere plek zal volgen. Tsja, keuzes, blijft lastig! :slight_smile:

Groet,
Susan

Hey Susan,

ik mail even naar je inbox :wink:

groetjes, Jessica

www.pieterenmanoela.blogspot.com

Hey allemaal

Ik ben Pieter en samen met mijn vrouw Manoela ( Braziliaanse ) gaan we niet dezelfde reis ondernemen als jou

Maar we zien dat je houdt van sporten en natuur.

Wij zitten deze winter ( december tot Maart ) in het mooiste natuurpark van Brazilie, namelijk “chapada diamantina”.
Ga maar eens kijken op internet , google of youtube.
Of ga vlug een kijkje nemen op onze weblog in de maanden december tot maart dit jaar: lwww.pieterenmanoela.blogspot.com

We kennen het gebied en de trektochten heel goed, praten vloeiend Portugees.

Het dorpje waar we verblijven is het veiligste, chillste en leukste dorp van Bahia en misschien wel van Brazilie. Alle toeristen die er komen willen er niet meer weg. Jimmy Page van Led Zeppelin bijvoorbijld heeft hier een huisje staan.

Je kan hier niet surfen, maar wel in ontelbaar veel watervallen zwemmen, grotten bezichtigen, de spectaculairste kloven ontdekken, en zooo veel meer.

Je mag dit stukje van Brazilie zeker niet missen en je neemt best minstens een weekje tijd voor dit gebied. Waarschijnlijk ga je wel langer willen blijven.
l

Groetjes

Pieter en Manoela