Ik een meisje van 23 wil nog graag een paar maanden reizen voordat ik aan mijn master ga beginnen!!!
Ik zit er nu over na te denken om eind november/begin december tot april rond te reizen in zuidamerika! Het lijkt me leuk om in Argentinië te beginnen en daar een Spaans cursus te volgen en midden januari verder te gaan naar Chili, bolivia, Peru, Ecuador!!
Weet het zelf ook nog niet precies!! Ben nog een beetje aan het rondkijken… Misschien nog een maandje vrijwilligerswerk of iets dergelijks!! Iemand met een beetje dezelfde ideeën die wel voor een deel van hun reis een reisgenootje zoeken??
Ik ben net afgestudeerd en wil ook gaan reizen voordat ik aan een master of een baan ga beginnen:wereld:. Vorige zomer ben ik een maand naar buenos aires en Brazilie geweest. Ik vond het daar zo fantastisch dat ik heb besloten dat ik dit jaar carnaval in Brazilie moet vieren.
Nu is het zo dat ik waarschijnlijk eind december al ga met mijn moeder en broertje en zij gaan dan begin januari weer weg. Ik moet dan nog tot februari (carnaval) in brazilie blijven en mijn plan was eigenlijk om dan via het noorden (want het zuiden heb ik al gezien) dan zo naar bijvoorbeeld Colombia, Chili, Bolivia, Peru, Ecuador te gaan en te eindigen in Argentinie ofzo. Uiteraard wordt het lastig om al deze landen te bezoeken, maar ik ben nu aan het kijken naar de mogelijkheden en ga toevallig vanavond mijn ticket boeken! (SPANNEND!) Wellicht vind je het leuk om een gedeelte samen te doen?
Ik heb hetzelfde plan! Ik wil in november gaan beginnen en dacht eraan om in Buenos Aires te beginnen voor een paar weken. Daarna, zo midden december ongeveer, wil ik vrijwilligerswerk gaan doen in Bolivia voor ongeveer een maand en daarna nog verder te reizen naar Peru en Colombia. Misschien vind je het leuk om samen in Buenos Aires te beginnen?
Ik ben 26 en net afgestudeerd. Ik wil graag nog even genieten voordat ik ga werken!
Ook ik heb hetzelfde plan als jou:) Ik ben 22 en afgestudeerd, dus nu is het tijd om volle bak te genieten van een mooie reis! Wil begin dec. vertrekken om eerst paar weken spaanse cursus te volgen in BA en lijkt me vet om daar kerst/oud en nieuw te vieren en dan verder te reizen door Argentinië, Chili, Bolivia, Peru en eventueel Ecuador. Dus als je het leuk vind, kunnen we elkaar in BA meeten of een gedeelte samen reizen. Misschien heeft Suzanne ook interesse?