Hi!
Omdat ik dit jaar ga afstuderen (ik ga er natuurlijk vanauit dat ik slaag;) wil ik super graag naar Zuid-Amerika.
Zelf zit ik te denken om in het najaar naar de landen Peru, Bolivia, Chili en Argentinie te gaan. Het is een idee en heb nog niets concreet maar ga het liefst niet alleen maar met een gezellige reisgenoot. M/V van ongeveer mijn leeftijd.
Verder over mezelf: studente van 22 jaar , hou van avondtuur en reizen doe ik het liest zo veel en zo vaak mogelijk.
xxx
Same here:)
Ben ook van plan om deze zomer een rondreis te maken door zuid-amerika voor een maand.
Vorig jar ook gedaan, maar deze zomer zal ik alleen moeten rondtrekken, altijd leuk om een reisgenoot te hebben.
Mijn voorkeur gaat vooral uit naar colombia of bolivia.
Hoi Nina en andere Zuid-Amerika reizigers,
Ik ben van plan om vanaf oktober/november 2012 voor 3,5 a 4 maanden naar Zuid/Midden Amerika te gaan. Ik ben nog een beetje aan het twijfelen, want vind zoveel landen leuk:)
In ieder geval staan (Noord-)Argentinie en Cuba op mijn lijstje en voor alle andere opties sta ik nog open.
Als iemand het leuk vind om mogelijkheden/ideeen en enthousiasme te delen, dan hoor ik dat graag!
Mijn e-mailadres: simone_monster@hotmail.com
Groetjes,
Simone
Hoi allemaal,
Ik wil vanaf september die kant op!
Peru, Bolivia, Argentinië in ongeveer 3 maanden, is de globale planning :).
Groetjes Majoke
Hallo allemaal,
Ik ben ook net klaar met mijn studie en ben nu 20 jaar. ook ik ben van plan om rond september 2012 richting zuid amerika te gaan… graag zou ik vrijwilligers gaan doen voor een aantal maanden Bijv in peru. En daarna de laatste maanden verder te trekken naar bolivia chili argentinie… Deze plannen staan nog niet vast maar ik ga volgende week naar een bijeenkomst over vrijwilligerswerk daarna ga ik mijn plannen vast zetten.
Het lijkt me leuk om in contact te komen met andere reizigers.
Groetjes Merel
Hey iedereen, ik zit zelf in mijn laatste jaar en ga normaalgezien naar Brazilië en Argentinië deze zomer, ben ook van plan om aan vrijwilligerswerk te doen en dit via AIESEC. Voor zij die dit graag eens zouden doen, ik heb er alleen maar goede dingen over gehoord en je kan je daarbij inschrijven tot 6 maanden nadat je afgestudeerd bent, moet je maar eens googlen! Ik mag er volgende week op interview en daarna uit een lijst de internship kiezen die ik het leukst vind. Ik weet alleen dat hij sowieso in Latijns-Amerika zal plaatsvinden Veel succes met het plannen en reizen!
Hoi Allemaal,
Begin september 2012 moet ik voor werk in Buenos aires zijn maar ga uiteraard al wat eerder die kant op (vanaf eind juli). Het idee is om rond te reizen in Argentinie of richting Bolivia te gaan, dus wie nog behoefte heeft aan een gezellige, avontuurlijke reisgenoot…
Eind augustus wil ik wel weer terug zijn in Buenos aires. Er is dan al een appartement voor me geregeld dus mocht je Bsas ook nog willen verkennen dan kan dat zeker!
groetjes
Jeroen
Hoi Deygere,
Ik zag dat je deze zomer rond gaat reizen in Zuid Amerika. Ik moet begin september voor werk in Buenos Aires zijn maar ga 25 juli al die kant op om rond te reizen. Ik heb een sterke voorkeur voor Bolivia en met een reisgenoot is dit natuurlijk leuker. wat zijn jouw plannen?
Groet,
Jeroen
Hoi meiden !
Wat leuk om zo veel andere meiden enthousiast te zien over ZA. Ik ben een jaar afgestudeerd. Een jaar fulltime gewerkt en gespaard en wil erg graag reizen. Landen die mij erg trekken zijn Cuba Brazilië maar sta zeker open voor de andere landen !
Hola a todos!
Supercool!
Ook ik ben van plan(dan wel niet al in september 2012) maar ergens eind nov of dec 2012 weer richting ZA te gaan. Vorig jaar rond oud en nieuw naar Brazilie geweest…wat echt superrrrvet was! En nu wil ik beginnen in Colombia en Chili sowieso gaan bezoeken. Ben nog veel aan 't uitzoeken, hoelang etc. Heb nog niet echt een definitief plan…maar sta zeker open voor andere ideeen. Maar wat wel vast staat is om te beginnen in Colombia! ;-).
Hoor graag van jullie!
Adios!!
Ola!
Wat een mooie plannen allemaal! Ik ben vanaf 17 oktober in quito en reis dan door naar Peru en Bolivia! Ik heb het vandaag besloten en ben nog alleen maar het lijkt me leuk een deel samen te reizen! Ergens een Spaanse cursus is ook een optie. Iemand ook alleen en ongeveer deze route in gedachten?
Groetjes marlou
Hi meiden,
Ik ga half okt tot vlak voor kerst naar Zuid Amerika. Heb hier superveel zin in maar vind het best wel beetje eng alleen, dus zou het gezellig vinden om samen te reizen.
Ik vlieg aan op Santiago en wil dan via Zuid Chile naar Argentinie (Patagonie) reizen. Vandaar wil ik door naar Buenos Aires en dan van Buenos Aires naar Rio via de falls en Pantanal (in Brazilie). Dan vlieg ik naar Costa Rica om daar nog 3wkn het land door te reizen.
Iemand die beetje dezelfde plannen heeft?
Ik ben 24jr en erg avontuurlijk, ben haast al de hele wereld over geweest (afrika, Australie, Azie, Nieuw Zeeland).
Groetjes!
Halo,
wij vertrekken 26 september naar Peru voor een maandje.
Ik (39 jarig), niet jullie leeftijd, Sanna (31 jaar) en Marc (35 jaar).
Hoe diverser het groepke, hoe plezanter, toch?
Ik drink graag een bierke, speel muziek en ga graag naar optredens.
Nadien rond 30 oktober ga ik nog op surfvakantie.
Email adres : dewit.geert@telenet.be
Kan eventueel de route geven welke we gaan doen:vak01:
grt
Geert
Hoi allemaal,
Veel mensen met het zelfde verhaaltje, en ook ik, ik ben ook van plan in november te vertrekken en dan iets van Ecuador, Peru, Bolivia, Chili, Argentinie, Brazilie…ook dit is globaal ff vanuit googlemaps bedacht
Dit wordt mn 4e jaar dat ik tijdens de winter t avontuur op zoek. heerlijk!
maar heeft iedereen nu ook n beetje contact met elkaar?
Ik heb (om uit te proberen, geen idee of t ook echt werkt) n event gecreëerd op facebook : Zuid Amerika 2012/2013
Je hoeft dan geen vriendjes van elkaar te zijn, maar kunt wel naar de event gaan zodat mensen je kunne vinden of er alleen dingen op posten, bv tips geven of n oproepje plaatsen…(de datum heb ik maar gewoon verzonnen)
Ik hoop jullie daar tegen te komen, denk dat dat beter werkt dan dit…
groetjes Femke
Hola Gente!
Zijn er luitjes geïnteresseerd om een cruise cabine te delen (vertrekkend) half november vanuit Italie naar Argentinie (ook nog opties naar Brasil en Caribe)?! Als je een cabine deelt is het goedkoper dan een vliegticket naar Argentinie (en je krijgt er ook nog allerlei bezoekjes aan allerlei landen en eten bij!!)…Ik weet hoe leuk het is en hoe het werkt, heb het al 3 keer gedaan!! Saludos!
Ik ben mezelf ook nog aan het orienteren, maar grote kans dat ik weer richting latina america ga!
Hoi,
Afgelopen kaar ben ik 2 maanden door Argentinië en brazilie wezen reizen. Dit was zo geweldig dat ik half december of begin January terug wil. Alleen dan maar Bolivia, Peru, Colombia, Ecuador, Costa Rica en veder ohoog door midden Amerika en eventueel beginnen of eindigen in Mexico. Hier wil ik 4 tot 6 maanden de tijd voor nemen. Iemand zelfde plannen? Let me know.
Ik ben een vrouw van 23 jaar.
Groetjesss
Hoi allemaal,
Gister heb ik een ticket geboekt naar Peru (aankomst 16 oktober), ik ben van plan om voor een maand of 4/5 naar Zuid Amerika te gaan. Het idee is om te beginnen in Peru, daar een taalcursus te doen (en van het land genieten) om vervolgens verder naar Bolivia, Chili, Argentinie en Brazilie te reizen. Een echte planning heb ik nog niet, maar het lijkt me wel leuk om een lange tijd in Argentinie (buenos aires) te verblijven en evt. te werken of vrijwilligerswerk te doen.
Iets over mezelf: Ik ben 24 jaar, net m’n hbo diploma gehaald, sportief, hou van een feestje, een strandje maar ook om mensen te leren kennen en de cultuur te proeven!
Ben je ook rond half oktober in Peru of ga je die kant op, dan kunnen we misschien even contact hebben?! Succes verder met de voorbereidingen!
Groetjes George
Hi Vera, ik ben momenteel in buenos Aires en wil mijn trip verder gaan uitbreiden. Wanneer vertrek je en waar wil je allemaal naar toe? Ik heb een vlucht staan op 26nov om van rio naar Panama te vliegen en rond december in Costa rica! Ik ben ook 24 en ben voor zuid Amerika in australie en nieuw Zeeland geweest. Lijkt het je wat om te kijken of onze wensen overeen komen? Xx niki
Hallo allemaal!
Ik zie dat er veel mensen naar ZA gaan dit najaar! Daar ben ik er dus ook 1 van. Ik ben van plan om half november te beginnen in Buenos Aires en dan door naar de landen Bolivia, Peru, Colombia en vervolgens een stuk midden amerika (eventueel ook caribbean). Ook ik ben van plan alleen te gaan, dus misschien wel leuk om met sommigen van jullie in contact te komen om te kijken of het klikt en dan wellicht een gedeelte samen te doen.
Iets over mezelf: Ik ben 26 jaar, net afgestudeerd Bedrijfskunde, spontaan, gezellig en een brede interesse. Zie mijn FB profiel voor een betere indruk:
Groetjes!
Hoi,
ik ben in Oktober een maand vrij…mijn voorkeur gaat uit naar Cuba!
Zag dat jij dit ook in je lijst had staan…
Groet Karlijn (35 jaar)