Reismaatje gezocht voor Zuid Amerika februari 2012!

Hola Todos!

Ik ben opzoek naar een reisgenootje om samen met mij te trekken door Zuid-Amerika!
Ik zou ongeveer 2 maanden willen gaan en ben beschikbaar van Februari 2012 tot augustus!

Wilde jij ook een reis plannen richting zuid-amerika? reageeer dan snel!!
>>>

Ik wil ook graag door Zuid Amerika reizen en ben van plan om in januari/februari te vertrekken… Stuur me anders even een prive berichtje

1 like

Heb hetzelfde idee! Hoe oud zijn jullie? En hebben jullie al vaststaande plannen? Groetjes Majoke

Heey!
Hebben jullie al een reisgenoot gevonden? Ik heb ook dezelfde plannen. Brazilie/argentinie staan bovenaan mijn lijst! Ik hoor het graag!
Groetjes Sanne

hai, ik ben ook op zoek naar een reisgenootje voor zuid amerika! ik ben van plan om rond maart 2012 te vertrekken en dan ongeveer voor 3 maanden. landen die mij trekken zijn: argentina, chilli, peru, bolivia! hebben jullie al iemand gevonden?

groetjes sara

Hee! Ik ben ook van plan naar Zuid-Amerika te gaan. Hoe en wat weet ik nog niet precies, maar het lijkt me erg leuk om met een aantal mensen te gaan. Wat zijn je/jullie plannen tot nu toe?

hai! Ik ben ook van plan om naar Zuid-Amerika te gaan. Ik denk in november voor een paar maanden. In ieder geval wil ik naar Braziliƫ (familie opzoeken) en de rest maakt me niet zoveel uit. Ik ben trouwens 22 jaar. Het lijkt me erg leuk om met iemand te gaan.

Hee annme!

Braziliƫ staat bij mij niet op de planning, maar als je van plan bent naar argentinie, chili, bolivia of peru te gaan kunnen we kijken of het leuk is om (een stukje) samen te reizen. Als het klikt natuurlijk en we een beetje dezelfde plannen hebben. Anders kunnen we altijd ideeƫn uitwisselen.

Groetjes, rozemarijn.

Hallo!

Ik ben van plan om in maart 2012 een tijdje ( 3 a 4 maanden) te gaan reizen door Zuid-Amerika. In januari en februari ga ik eerst 8 weken Spaans leren in Salamanca, wel makkelijk om wat Spaans te spreken als je naar Zuid-Amerika gaat. :slight_smile:

Ik zou graag Equador, Peru, Bolivia, Argentiniƫ en Brazilie bezoeken.
Heb ook een hele leuke route gezien bij Intrepid travel, (http://www.intrepidtravel.com/trips/GDODC#itinerary) Deze route lijkt me echt een super leuk. Zijn er toevallig nog meer die van plan zijn om zo’n soort reis te maken? Op dit moment heb ik namelijk nog geen reisgenootje, lijkt me leuk om samen te gaan met iemand die hetzelfde wil gaan doen. :slight_smile:

Laat me maar iets weten wanneer je dezelfde plannen hebt.

Groetjes, Inge.
p.s. ik ben 23 jaar.

Hey

In november ga in naar Argentiniƫ en begint mijn rond reis door zuid Amerika voor 4 maanden: Argentinie, Chillie, Paraguay, bolivia, noord Argentinie, Paraguay en weer terug in BA.

oi

Hoi hoi.
Ik ben van plan om in mei of juni voor ongeveer 6 weken weg te gaan. Zit te denken om te starten in Chili (santiago) en dan via Argentinie, Bolivia en Peru te reizen.
Heb al meerdere routes uitgezocht en het lijkt me leuk om met anderen te reizen.
Echter ik ben waarschijnlijk al iets ouder dan de rest (40) maar dat mag de pret niet drukken toch?

Hey allemaal:

Even wat beantwoorden, in zie dat er heel wat is bijgekomen:

@ Inge: in zekere zin ben ik vanplan om de route die van plan bent al te legen, maar dan juist in een omgekeerde volgorde. Vanaf november ben ik in zuid Amerika te vinden.

@ Annme: waneer ben jij van plan te zijn?

@ elenasara: sorry dan ben ik net weer terug

@ san 20: Ik heb al redelijk vaststaande plannen, waneer ben jij van
plan te gaan?

@ Majoke: ik heb al vaststaande plannen en ben 24 jaar oud.

@Raissa: welke landen ben jij van plan om te bezoeken? En waar wil je starten?

@Kipstenkip: in februari is het plan om in Bolivia te zitten, halverwege februari wil ik in Noord Argentinie zitten en in maart wilde ik in Uruguay zitten. Heb jij al wat van een idee?

Groetjes

Ik heb m’n ticket geboekt! Ik vlieg 29 oktober naar Ecuador en 23 februari ga ik vanuit Rio de Janeiro weer terug naar Nederland. In die tussentijd wil ik een talencursus doen in Ecuador. en verder trekken door, Peru, Bolivia, Paraqua, Argentinie en brazilie.

Hier word ik dus mega enthousiast van! Ik wil vanaf februari door Zuid-Amerika gaan reizen (en dan het liefste: Colombia, Ecuador, Peru, Bolivia, Argentinie). Het liefst begin ik in Mexico City zodat ik Midden-Amerika ook mee kan pakken.

Inge jouw route lijkt me ook erg leuk!

Want to join?
In oktober word ik 20 jaar…

Liefs

Hoihoi,

Ik ben Sam (Belg), 23 jaar oud en ga hoogstwaarschijnlijk backpacken in Zuid-Amerika voor een 6 Ć  9 maanden. Ik ga vertrekken in januari/februari of mei/juni 2012 en vlieg dan op Bogota (Colombia) en van daaruit op Cartagena, helemaal in het Noorden van Colombia. Daarna zak ik af naar Ecuador, Peru, BoliviĆ«, Argentinië…
Ik ben een beetje op zoek naar iemand die me wil vergezellen of gedeeltelijk althans.
Laat maar iets horen!

Doei

Rozemarijn had je mijn mailtje gehad?

ik heb je mailtje gehad Marleen, net iets teruggestuurd!

ik ben Kyra, 18 jaar oud en vertrek in februari voor 6maanden naar Zuid-Amerika. Ik begin in Argentiniƫ en wil daarna door Chili, Peru, Bolivia en Braziliƫ rondtrekken. Begin met een taalcursus in Argentiniƫ. Wie is er in deze periode ook in Zuid-Amerika? Of wie heeft er goede reistips haha?

Misschien kunnen we een keer met wat meiden afspreken om reisplannen te bespreken?:smiley:

Goed idee Marleen, ik ben erbij!