Hoi Sam,
Las net je berichtje! Ben zelf vanaf 23 december in Colombia (kom vanuit Costa Rica/Panama), start ook in Cartagena. Heb je al iemand gevonden om samen mee te reizen?
Ben 23 (dan bijna 24) en kom woon in Amsterdam!
Groetjes,
Britt
Hoi Sam,
Las net je berichtje! Ben zelf vanaf 23 december in Colombia (kom vanuit Costa Rica/Panama), start ook in Cartagena. Heb je al iemand gevonden om samen mee te reizen?
Ben 23 (dan bijna 24) en kom woon in Amsterdam!
Groetjes,
Britt
Hoi allemaal,
Ik wil ook naar Zuid-Amerika vanaf februari/maart 2012. Ik heb ongeveer zes maanden vrij dus ik heb genoeg tijd om heel veel te zien.
De route van Intrepid lijkt me gaaf! (of iets wat daarop lijkt). Ik ben 22 en ik studeer in Utrecht. Als jullie binnenkort wat gaan afspreken lijkt het me leuk om daarbij te zijn!
Groetjes,
Marjolein
Hee Marjolein,
die reis van Intrepid is inderdaad gaaf! Ben je van plan met een reisorganisatie te gaan?
Leuk als je mee wilt als we wat gaan afspreken. Je kan me anders wel mailen, dat is sneller en handiger om dingen te bespreken. Mijn mail is rozemarijnweyers@gmail.com.
Leuk om wat van je te horen!
Groetjes, Rozemarijn
Hoi allen,
heb ongeveer dezelfde interesses.
Heb zojuist vandaag een oproepje geplaatst, voor meer info … zie oproepje.
Als er nog iemand interesse heeft om evt. samen te reizen dan hoor ik het graag.
Groetjes
ook in dit topic weer veel mensen die rond de zelfde periode reizen die ik net geboekt heb, Ik ga 2 maanden 13 Feb t/m 18 Apr Begin in Ecuador(ook Galapagos eilanden 8 dagen) Peru en Bolivia. Mee reizen mag altijd gezellig juist. De Intrepid die ik hier voorbij zag komen is ongeveer wat ik ga doen maar dan alleen de landen waar ik naar toe ga ;-). Wie weet komen we elkaar tegen you never know. En zo niet Have fun on your trip
Gtzz
Wienand
Hallo,
Ik ben van plan om in 2012 vanaf feb/mar max 2 maanden op vakantie te gaan. Hopelijk krijg ik daar ook toestemming voor Het plan is… zoveel mogelijk zien, beleven en een feestje hier en daar vindt ik ook niet erg. Voorkeuren voor landen heb ik niet echt. Midden-Amerika heb ik al wel gezien. Wat mij vooral interesseert is cultuur en de prachtige omgevingen waar ik goede verhalen over heb gehoord. Owja Machu picchu wil ik wel echt graag gezien hebben. Dat is volgens mij een must! Over mezelf kan ik het volgende vertellen:
Mocht iemand dit aanspreken, laat me dan maar wat weten. Ben toe aan avontuur!
Gr. Tomica
Voor meer informatie, gelieve facebook te bezoeken ofzo. Moet niet moeilijk te vinden zijn met zon naam
Hallo iedereen,
Is er nog iemand tussen 10 januari en 3 februari 2012 in Peru? Ik zou graag met iemand in contact willen komen die er rond deze periode ook is en zin heeft om naar (o.a.) het oerwoud te gaan.
Groetjes!
Leontien (32 jaar)
Hai Sam en Britt,
Gaan jullie volgend jaar nog naar Zuid- Amerika? Ik ga ook, vanaf maart of april ongeveer (staat nog niks vast). Wanneer gaan jullie?
Groetjes,
Merel 24jr
Hoi Allemaal!
Mijn naam is Daniela, ik ben 23 jaar en woon in Amsterdam, ik ben van plan om 5 maanden naar zuid-amerika te gaan, ik vertrek in januari en kom terug in begin juli!!
Mijn plannen zijn om in januari naar het noorden van Chili te gaan, daar zal ik als eerst 4 weken op bezoek gaan bij familie. (mijn vader komt oorspronkelijk uit chili) Daarna was ik eigenlijk op zoek naar vrijwilligerswerk, dit wil ik ergens eind februari begin maart gaan doen, maar dat staat nog niet vast. Na of voor het vrijwilligerswerk, wil ik natuurlijk ook rondreizen door Chili, Argentinië, Paraguay, Ecuador en Peru, staat ook nog niet helemaal vast.
In principe reis ik alleen, maar het is altijd fijner om met één persoon of meerdere mensen op reis te gaan. Daarom was ik benieuwd naar jullie plannen, waar, wanneer en voor hoelang jullie van plan zijn te gaan. Het lijkt me namelijk wel leuk om ergens te meeten en als het kan een deel samen te reizen.
Laat maar wat horen over jullie plannen en of jullie al reisgenoten hebben gevonden, misschien kan ik me daarbij aansluiten als et nog kan?
Groetjes Daniela
Hallo Allemaal,
Ook ik ga begin Maart naar Zuid-Amerika voor ruim twee maanden, samen met een oud studiegenootje. Wij zijn twee meiden van 22 en 23 jaar. Het idee is om voor 2 weken te starten in Buenos Aires, om vervolgens verder te trekken door Argentinië, Chili, Bolivia (zout vlaktes en meren) en te eindigen in Peru.
Het zou leuk zijn om delen met andere te reizen en/of ideeën uit te wisselen!
Ik wil graag naar perú reizen ik ben zelf van peru lima ik kan mij huis aanbieding in peru en een tour door lima maar ik wil graag iemand die kan mij vliegticket betalen en februari 2012 is ook goed!!!
Groetjes margarita
Halo mij naam is margarita ik wil graag met jou reizen naar perú ik ben zelf van perú ik kan mij huis in peru aanbieding en rond lima reizen maar ik zoek iemand die kan mij vliegticket betalen maand jahuari 2012 is ook goed voor mij.
Groetjes margarita
MIJN NAAM IS MARGARITA IK KAN MET JOU NAAR LIMA PERU GAAN IK BEN VAN ERU IK KAN MIJ HUIS IN LIMA AANBIEDING EN ROND LIMA REIZEN MAAR IK BEN OPZOEK NAAR IEMAND DIE KAN MIJ VLIEGTICKET BETALEN,IK HOORT VAN JOU
FEBRUARI 2012 IS PRIMA!!!
Groejes Margarita
Al concrete plannen? Ik ben ook van plan begin feb. een reisje te maken rondom peru.
gr. Carmen(23)
Hoi,
Zo te lezen zijn er de komende tijd veel Nederlanders in Zuid-Amerika Heeft iedereen al concrete plannen? Ik ben vanaf 23 januari in Ushuaia, ik ga eerst met de boot naar Antarctica, daarna twee maanden Argentinie/Chili.
Mocht iemand het leuk vinden om elkaar ergens te treffen, stuur dan even een berichtje!
Groet Nathalia
Dag Sam,
De beste stad in misschien wel het beste (vakantie)land heb je gekozen. Ik ga (waarschijnlijk) voor de 3de keer in februari naar Colombia. Wellicht samen een tijdje vakantie vieren? Vergeet het Carnaval in Barranquilla niet.
Groeten, Pieter (33)
pieter@geeftadvies.nl
Hey Meiden…
Misschien vinden jullie het wel reuze gezellig om met een grotere groep af te reizen naar Zuid Amerika? Hoe meer zielen hoe meer vreugde toch! Kijk maar eens naar het andere bericht op dit Forum "ongeorganiseerde groepsreis van meneer Slenders. Er staat nog niets vast maar de bedoeling is om in Aug/Sept te vertrekken…
Tot snel?? Ik ben er zeker bij iig!!!
Ha!
Veel Hollanders de komende maanden op het Zuid Amerikaanse continent!
Ik vertrek volgende week om in 6 maanden van Buenos Aires naar Cartagena te reizen. Als er iemand wilt mee ten of misschien een stuk samen reizen? Lijkt me leuk.
Groet, Stefan (26)
Hola amigos y amigas
Op het moment ben ik nog in Costa Rica, bijna in Panama. Maar ben van plan begin februari in Colombia te beginnen (Cartagena). Mocht je rond die tijd daar zijn, interesse hebben om samen te reizen, stuur me dan even een berichtje.
Ben nu bezig de overtocht te regelen van san blas naar cartagena en weet dus binnenkort exact wanneer ik daar ben.
Groeten Jelle
Hoi Inge,
Ik weet dat je berichtje al in juli gestuurd is maar ik ben ook van plan in maart 2-3 maanden naar Zuid Amerika te gaan. Ik ben nu 21(en zit tot februari voor een exchange in Madrid). Ik word van de zomer 22. Mijn spaans is helaas nog niet zo heel goed dus ik wil eigenlijk beginnen met een talencursus in Guatamala voor 2-3 weken en daarna doortrekken naar Panama, Peru, Bolivia en eindigen in Buenos Aires (maar ik ben me nog aan het orienteren). Laat maar weten of je het misschie leuk vindt om ideeen uit te wisselen en om ergens aan te haken met elkaar? Groetjes Danielle de Ruwe