Reismaatje gezocht voor Zuid Amerika februari 2012!

HeaY, mijn plannen zijn om volgende maand voor een maand naar Peru te gaan en misschien daarna naar Costa rica. Ik heb al veel gereisd naar o.a. Azie, Afrika en vooral veel eilanden in 't Caraibische gebied en Hawaii. Ook spreek ik gelukkig spaans. Wie heeft ook plannen om naar Zuid amerika te gaan in Februari? En hoe hebben jullie dat gedaan met de tickets?hebben jullie een wereld ticket gehaald om naar verschillende landen te gaan?

Ben zoek een reisgenoot voor door Zuid Amerika te reizen. Ik wil rond Maart/April 2012 vertekken. Ik heb nog geen planning dus sta voor alles open.

gr Ilona (23)

Hoi allemaal,

Zijn er mensen die van plan zijn om begin/half februari naar peru te reizen? Mijn plannen staan nog niet vast, maar mij lijkt het leuk om voor ongeveer 4 weken door peru te reizen. Te beginnen in lima, vervolgens langs de kust naar het zuiden langs alle hoogtepunten om te eindigen in cuzco, en daar in de buurt een jungletocht te doen. Vanaf daar terugvliegen naar lima of… Naar quito, en vanaf daar richting lima, zodat ecuador en noord-peru ook worden meegepakt. De laatste optie neemt natuurlijk wel een paar weken meer in beslag. Zijn er mensen die dit leuk lijkt? Laat t me weten!

Carmen

Iemand naar midden-amerika in februari? Costa Rica?

heay Carlinda!ben jij ook van plan om vlgnde maand die kant op te gaan? ik zoek namelijk ook nog een reismaatje want wil eerst naar peru gaan en daarna costa rica en misschien nog wel guatemala! ik ben 23 en heb de afgelopen 4 jaar al veel gereisd nadat ik klaar was met mn MTRO opleiding. laat maar even weten of je misschien ook dezelfde plannen hebt. groetjes thalissa

Hey Thalissa,

Ik ben per 14 feb op Curacao, want ga daar uiteindelijk weer terug naar toe om een paar maandjes te werken. Ik wilde eigenlijk graag vanaf 23 februari een week of 3 door Costa Rica heenreizen… misschien langer… Tot 15 maart ongeveer.

Ik kan niet echt midden in m’n verblijf op Curacao weggaan ivbm een mogelijke baan, maar dat weet ik pas in de week van 14 feb. Vandaar dat Costa Rica wel echt tussen half feb en half maart moet plaatsvinden :).

Btw ben ook 23!

Heb je anders Facebook ofzo?