Reismaatje Zuid-Amerika gezocht

Hallo:

Ik ben een meisje van 23 jaar en ben van plan om in oktober voor 9 maanden naar Zuid-Amerika te vertrekken. Mijn planning is te landen op Chili en daarna het land klokwaarts door te reizen. Volgende bestemmingen: Agrentinië, Brazilië, Venezuela, Columbia, Peru, Bolivia en daarna terug naar chili waar ik het vliegtuig terug naar België neem.

Ik wil vooral gedurende die 9 maanden het gevoel van vrijheid voelen en gwoon elke dag zien wat ik graag wil doen zonder enige verplichting. Daarnaast ondergedompeld worden in de verschillende culturen en lol maken.

Als iemand ook een reismaathje zou zoeken laat het me dan weten; Mss zijn er bepaalde stukken dat we samen kunnen reizen.Het het me weten : [EMAIL=“peetersinge@hotmail.com”]peetersinge@hotmail.com

Groetjes
inge

Heey Inge,

jouw plan lijkt me super, ben ook ook ongeveer hetzelfde van plan alleen dan incl midden amerika. Jammergenoeg moet ik nog wachten tot volgend jaar juni voordat ik weg kan, maar ik hoor graag wat jouw ervaringen zijn!

Robert

hoi inge, ben je al vertrokken? ik ben ook van plan een paar maanden naar zuid-amerika te gaan vanaf nov., vind t beetje eng alleen te gaan, whaa, alhoewel ik vaak genoeg in die landen ben geweest. laat me wat weten, waar woon je?

hey meisje,

Sorry dat ik zo laat iets laat weten.
Ik vertrek samen met een vriendin 3 november en vertrek in venezuela. wanneer onze planning overeenkomt kunnen we in Zuid-Amerika zeker eens afspreken.

Groetjes Inge

hoi Inge, ah, dacht dat je andersom zou gaan reizen, dus van argentinie naar venezuela, en wist niet dat je dit al met vriendin gepland hebt…Trouwens, ben ik er afgelopen week achter gekomen dat dec. jan. hartstikke regentijd is! in de andes in elk geval en er ruim omheen, had ik niet zo bij stilgestaan… weet jij daar wat van, hoe zit dat in het noorden, venzuela en colombia? i don.t know, mn broer komt komende week terug uit peru en hij heeft verstand van zaken! dus bespreek het ook met hem… nou, hoop van je te horen! mn naam is Hilje.by the way…

Hoi,

ja normaal vertrok ik ook vanuit Argenintia, maar mijn plannen zijn een beetje gewijzigd door omstandigheden. hihih hoe kan je dit noemen, felexibel zeker! Ik heb vanalles gelezen over regenperiodes dus neem zeker een goede regenjas en dubbelpaar schoenen mee. We zullen wel zien wat het daar allemaal brengt. Ah je broer is momenteel in peru en hoelang is hij daar al aan het reizen? Ik hoop iets meer te weten te komen over zijn reiservaringen.

groetjes
inge

hee Inge,
Leuk dat je samen met een vriendin gaat! Ik ga alleen… het is mij niet meer gelukt… Dat meisje heeft niets meer laten horen, jammer. Maar goed, ik hoop veel leuke mensen onderweg tegen te komen. Mooie plannen heb je! Ik hoop dat je een leuke tijd daar zal hebben! LEKKER :wink: Ik vertrek 23 okt. naar Austr en 25 dec naar azie.

Groetjes Jana

hey jana!

Spijtig dat ge niemand gevonden hebt maar ik ben er zeker van dat een sociaal beestje als gij zeker iemand of zelfs verschillende personen gaat tegen komen. Ik wenst ge veel reisplezier en hoop nog iets van u te horen. Als je reisverslagjes doorstuurt vergeet mij dan niet. Ik ben echt wel nieuwsierig.

Dikke kussen
Inge

hey!

Ja zal ik doen! ben ook zeker nieuwsgierig naar jouw verhalen…Jij ook heel veel reisplezier!

Liefs Jana

Hallo allemaal,

Ik zit nu een paar dagen in Mexico City en ga vervolgens naar de yucatan, Guatamala, Niguragua, Costa Rica, Panama, Aruba, Ecudor, Bolivia, Peru, Chilie en Terug vanuit Argentinie.
Misschien is er iemand die hier ook heen wilt en zin heeft om mij op te zoeken? Ik reis alleen, ben 29 en kom uit Amsterdam.

Mijn e-mail is [EMAIL=“s_van_riet@hotmail.com”]s_van_riet@hotmail.com

Groetjes, Suus