Zuid-amerika!

Hallo,
Ik ben een meid van 22 jaar en ben op zoek naar meerdere reisgenoten die met mij richting zuid -Amerika trekken.
Ik zelf was van plan rond september te gaan! wie oh wie gaat er ook die kant op? Ik zelf kom uit Doetinchem zijn er ook mensen uit deze buurt die dat willen? mail me groetjes Ann14

Hoi Ann,

ik ben Jacoline en ik ben 23 jaar. Ik ben zelf ook geinteresseerd in Zuid-Amerika. Ik wil naar ecuador, Peru en Bolivia. Ik ben ook op zoek naar een reismaatje. Ik heb wel wat vriendinnen die een maandje mee willen, maar ik wil graag ook een vast reismaatje. Kun je wat meer vertellen over je reisplannen, bijvoorbeeld welke richting en voor hoe lang? en zit jij vast aan september?
Ik hoop wat van je te horen.

groetjes Jacoline
Ps. mijn e-mail adres is: ikwilnaarecuador@hotmail.com

Hallo, mijn naam is Hendry en ben 23 jaar oud. Ik zou ook heel graag naar Zuid Amerika willen, alleen dan in de periode van eind september tot eind oktober. Ik woon in Spijkenisse ZH. Maak niet uit wie of wat je bent, als je maar een beetje sportief en makkelijk bent.

Ik ( 28 m) zoek nog een reismaatje (m/v) om samen te plannen en te reizen.Ben je niet bang voor avontuur maar ook cultuur en natuur vind je wel wat en wil je graag gaan backpacken door Zuid-Amerika en andere culturen leren kennen ? mail me dan :slight_smile: