Wie heeft er zin om met mij (28 jaar) naar zuid-amerika te gaan?
Ik wil ongeveer 4 weken weg zijn. Het maakt mij niet heel erg veel uit welke landen het precies wordt, als het maar gezellig is…
Wil ook wel eerst een weekje noord-amerika te zien daarna door te vliegen. Als je liever australie of N-Z gaat ook prima, maar ik zit zelf te denken dat 4 weken te kort hiervoor is. Als je een andere mening hebt hoor ik het graag.
Ik houd van dingen bekijken maar ik vind het ook heerlijk om dagen op het strand rond te hangen… boekje lezen en genieten…
Ik wil ook graag naar Zuid-Amerika. Mijn voorkeur gaat uit naar Ecuador omdat ik de galapagos eilanden graag wil zien voordat het verboden gebied wordt voor toeristen. Wellicht nog een ander land naast Ecuador. Er ligt nog niets vast. Misschien lijkt dat je ook iets? Zelf wil ik 5 weken maar zoals ik al zei…er ligt nog niets vast.
groetjes, :dag:
ps ben een 28-jarige meid die nog nooit in Zuid-Amerika is geweest… maar gek is op reizen
Hoi!
Zoals wel meer mensen hier op dit forum zoeken we allemaal een reisgenoot, voor verschillende bestemmingen. Ik ben nu aan het mailen met een leuke meid uit het zuiden van het land die het briljante idee heeft om een bijeenkomst te organiseren, zodat je anderen leert kennen met dezelfde plannen en dat merk je ook meteen of het klikt en wie weet doe je er ideeen op. De oproep staat op een andere website (o.a op www.wereldreis.net) Datum zal 21 Februari in Eindhoven zijn, Exacte locatie en tijdstip volgt nog…
Misschien ook wat voor jullie? Ik ga er iig naartoe, hoe meer zielen hoe meer vreugd!