Gezellig reisgenootje costa rica,panama,zuid-amerika etc. juni/juli/aug(4-6 wk)

Hee hoi!:stuck_out_tongue:

Ik ben een 23-jarige studente uit Utrecht en zoek een reisgenootje voor een maand/anderhalve maand in de periode halverwege juni-juli/augustus!
Zelf zat ik te denken aan Costa Rica, Panama of Zuid-Amerika, maar er zijn zoveel mooie plekjes op de wereld waar ik nog graag heen wil dus ik sta absoluut voor opties open! :wink: Ik wil gewoon lekker reizen, veel doen en de nodige lol hebben, nu ik er een maandje tijd voor heb!
Het liefst met een gezellige andere meid, of meiden, dus zie je deze plannen wel zitten :rolleyes: mail me dan even en wie weet zitten wij over 2 maandjes in het vliegtuig!! Zon, zee, strand geweldige natuur, veel zin, lekker actief rondtrekken :cool: is niet bepaald verkeerd toch???
[EMAIL=โ€œgayaneh83@hotmail.comโ€]gayaneh83@hotmail.com
Groetjes!

hey!

ik ben lotte, studente uit Leiden en 20 jaar. Deze zomer ben ik van plan om naar Ecuador te gaan om daar Spaans te leren. Mijn plan was om op twee verschillende plaatsen in Ecuador les te nemen ( in de hoofdstad en aan de kust ), en verder proberen zo veel mogelijk te zien van het land in het weekend en 'smiddags, lekker op het strand te liggen,af en toe gaan stappen/winkelen maar ook wat meer dingen ondernemen zoals weekend in het tropisch regenwoud en een dag beroemde vulkanen beklimmen. Ik weet niet of je interesse hebt in zโ€™n taalreis, ik ben in ieder geval ook op zoek naar een reisbuddy dus als je interesse hebt mail me dan :slight_smile:

Groetjes Lotte
[EMAIL=โ€œmisslotte_z@hotmail.comโ€]misslotte_z@hotmail.com

Hoihoi!
Klinkt super! Zelf ben ik ook van plan om deze zomer 6-7 weken te gaan backpacken in zuid-amerika (vertrek op of na 16 juli en terug begin september). Welke landen staat bij mij ook nog niet vast, kunnen wij misschien overleggen wanneer jou het leuk lijkt om samen te gaan :slight_smile: Vorig jaar ben ik 7 weken in Thailand, Laos en Cambodja geweest en nu leek het mij gaaf om naar zuid-amerika te gaan! Mijn idee is om veel te zien, lekker van de zon te genieten, cultuur opsnuiven, kortom gewoon plezier hebben!

Ik studeer ook in Utrecht en ben 25 jaar. Lijkt dit je wat, mail mij dan: [EMAIL=โ€œyjagersma@hotmail.comโ€]yjagersma@hotmail.com

Groetjes Yvonne

Heey lotte,

Ik ben digna en zit op het moment in Ecuador. Het is een mooi land maar ik ga 13 mei naar Mexico wat me nog veel geweldiger lijkt. Ik blijf 3 maanden en zoek voor misschien een paar weekejs of zelfs 3 maanden een reisgenootje. Ik heb mijn ticket al geboekt en ga dus zowieso. Het lijkt me gezelliger om met iemand samen te reizen. Ik zou graag naar het Zuiden willen reizen en misschien eventueel ook naar Guatemala.
Laat het me maar weten als het je gezellig lijkt. Ik ben trouwens 19 jaar uit en leeftijd is geen probleem voor mij, de meeste vrienden hier zijn rond de 23. Ik ben makkelijk en avontuurlijk.
Mijn e-mail: [EMAIL=โ€œdiggie_akkermans@hotmail.comโ€]diggie_akkermans@hotmail.com

xx Digna

Ha meiden,

Zie mijn eerdere reactie ergens op dit forum (ik verdwaal hier af en toe een beetjeโ€ฆ) maar ik heb geboekt en vertrek 15 juni naar Costa Rica, wil dan naar het noorden reizen en vlieg op 1 aug weer door vanaf Guatemala City. Iemand in de buurt en zin om wat samen te reizen?

Gr. Manuela
([EMAIL=โ€œmveling@hotmail.comโ€]mveling@hotmail.com)