Gezellig reisgenootje costa rica,panama,zuid-amerika etc. juni/juli/aug(4-6 wk)

Hee hoi!:stuck_out_tongue:

Ik ben een 23-jarige studente uit Utrecht en zoek een reisgenootje voor een maand/anderhalve maand in de periode halverwege juni-juli/augustus!
Zelf zat ik te denken aan Costa Rica, Panama of Zuid-Amerika, maar er zijn zoveel mooie plekjes op de wereld waar ik nog graag heen wil dus ik sta absoluut voor opties open! :wink: Ik wil gewoon lekker reizen, veel doen en de nodige lol hebben, nu ik er een maandje tijd voor heb!
Het liefst met een gezellige andere meid, of meiden, dus zie je deze plannen wel zitten :rolleyes: mail me dan even en wie weet zitten wij over 2 maandjes in het vliegtuig!! Zon, zee, strand geweldige natuur, veel zin, lekker actief rondtrekken :cool: is niet bepaald verkeerd toch???
[EMAIL=โ€œgayaneh83@hotmail.comโ€]gayaneh83@hotmail.com
Groetjes!

hey!

ik ben lotte, studente uit Leiden en 20 jaar. Deze zomer ben ik van plan om naar Ecuador te gaan om daar Spaans te leren. Mijn plan was om op twee verschillende plaatsen in Ecuador les te nemen ( in de hoofdstad en aan de kust ), en verder proberen zo veel mogelijk te zien van het land in het weekend en 'smiddags, lekker op het strand te liggen,af en toe gaan stappen/winkelen maar ook wat meer dingen ondernemen zoals weekend in het tropisch regenwoud en een dag beroemde vulkanen beklimmen. Ik weet niet of je interesse hebt in zโ€™n taalreis, ik ben in ieder geval ook op zoek naar een reisbuddy dus als je interesse hebt mail me dan :slight_smile:

Groetjes Lotte
[EMAIL=โ€œmisslotte_z@hotmail.comโ€]misslotte_z@hotmail.com

Hoihoi!