Gezocht: reisgenoot (m/v) voor Zuid- of Midden-Amerika

Ik wil dit jaar graag een rondreis maken door een of meerdere landen in Zuid- of Midden-Amerika. Landen waar ik aan denk zijn bijvoorbeeld Panama, Costa Rica, Nicaragua, Peru of Bolivia, maar andere landen zijn ook bespreekbaar. Voor deze reis ben ik op zoek naar een reisgenoot of een reisgenote. Ik ben 37 jaar, positief ingesteld, gemakkelijk in de omgang en wil ongeveer vier weken op pad. Wat betreft het tijdstip ben ik flexibel. Lijkt het je wat of heb je andere leuke ideeën dan lees ik graag je reactie.

Hé!
Ondertussen al een reisgenootje gevonden?
Ik vertrek 1 april naar Panama, de bedoeling is om hier 2-4 weken te verblijven om een goede taalcursus spaans te doen.
Daarna wil ik naar Colombia, concrete plannen en route heb ik niet. Zit niet aan tijd gebonden.
Mocht je ook naar colombia willen in die periode, kunnen we misschien contact houden?

Ha Mirjam,

Ik heb nog geen reisgenootje gevonden. Tijd voor een cursus spaans heb ik niet, want ik wil graag een hoop zien en heb maar ongeveer vier weken. Lijkt me heerlijk om niet aan tijd gebonden te zijn! Colombia is ook een mooi land om heen te gaan. Je plannen zijn nog niet concreet, maar heb je al wel globaal een idee over wat je er wil gaan zien en doen? Ga je na Colombia nog andere landen bezoeken?

Hoi Barend,

ook ik wil graag richting Midden- of Zuid Amerika. Natuurlijk kan je meegaan met een georganiseerde reis, maar zelf uitzoeken en plannen lijkt me veel leuker (en goedkoper). Concrete plannen heb ik niet en het boekje met Spaanse lessen ligt te verstoffen in een mand onder de tafel.

Ik zou de hele maand augustus kunnen, maar ik weet niet of jij tijdens deze periode beschikbaar bent. Kan natuurlijk ook zijn dat je al andere plannen hebt.

Ik ben in december 40 (!!) geworden, maar heb wel moeite om me te gedragen als een ouwe taart. Ben erg sportief, avontuurlijk, gek op natuur, fotografeer veel tijdens een vakantie, lig niet de hele dag op het strand te bakken, maar neem wel altijd een paar boeken mee.

Groetjes,

Moira