Ik ben op zoek naar (een) reisgeno(o)t(en) voor Zuid-Amerika voor juli/augustus.
Ik wil ongeveer 3 weken weg tussen 19 juli en 16 augustus.
Ik wil heel graag eens naar Suriname of Ecuador en de Galapagoseilanden(is wel weer wat duurder natuurlijk). Ook Costa Rica en het Amazonegebied trekken me. Heerlijk wandelen door tropisch oerwoud en al het natuurschoon daar bewonderen, afgewisseld met het bezoeken van steden en dorpen. Een dagje relaxen is ook prima. Slapen in hostels o.i.d.
Ik heb eerder een half jaar door Zuid-Amerika gereisd en spreek een beetje Spaans (het is alweer 6 jaar geleden, maar je pikt het vast weer snel op).
Over mezelf:
Ik ben Saskia, 36 jaar, woon in Groningen en ik werk als lerares in het basisonderwijs. Ik heb gereisd door Europa, Midden- en Zuid-Amerika en Thailand.
Ook ik ben op zoek naar een reisgenoot voor in de zomervakantie.
Vorig jaar heb ik 18 maanden in Cambodja gewoond en daar de omringende landen bezocht. Ook heel mooi, maar Zuid Amerika heeft op mij een sterke aantrekkingskracht. In december zou ik naar Ecuador gaan en heb mij daarin verdiept. Vooral de diversiteit van het land (jungle, vulkanen, kust, Andes) spreken mij erg aan. Helaas is die reis door omstandigheden niet doorgegaan. Het staat nog steeds hoog op mijn lijstje
Kort over mij:
Ik ben Sabine, 34 jaar, woon in Amsterdam en werk momenteel in het speciale basisonderwijs. Reizen doe ik graag, en daarbij staat natuur en cultuur centraal. De landen (buiten Europa) die ik reeds bezocht heb zijn: Peru, Costa Rica, Bonaire, Thailand, Cambodja, Vietnam, Maleisie, Borneo en Brunei.
7 jaar geleden heb ik 4 wkn een cursus Spaans in San Jose gevolgd.
Ben benieuwd wat daarvan is blijven hangen…
ik ben ook op zoek naar reisgenoten, voor een kortere of langere periode naar Ecuador, Galapagos en evt. nog Peru.
Voor mij wordt het de eerste keer dat ik naar Zuid Amerika ga.
Ik heb rondgereisd in India, Indonesie, Thailand, Laos, Europa.
Backpacken, low-budget, genieten van alles en iedereen die je onderweg tegenkomt is mijn stijl.
Ik werk als onderwijsassistent op een middelbare school en heb dus 7 weken vakantie.