In de periode juli-augustus (ben 26-jarige leerkracht ;D) zou ik dolgraag nog eens naar Zuid-Amerika gaan. Ik was al in Ecuador in 2000, en zoek een enthousiaste bende om terug te gaan. Iedereen die voorstellen heeft, super welkom!
msn: aqzsedus1@hotmail.com .
Hee!!
Ik ben ook van plan die twee maanden naar Peru en/of Equador te gaan, lijkt me helemaal geweldig. Sinds vorig jaar ben ik verslaafd geraakt aan het reizen (heb toen in weeshuis in Costa Rica gewerkt!!) Weet jij al waar je heen gaat en kun je mij iets vertellen over de landen? En zoek je ook nog een reisgenoot?
Ik be 22, en studeer schoolmuziek aan het conservatorium. Hoop snel van je tehoren!
Groetjes Eva
Bedankt voor je reactie! Over Ecuador kan ik natuurlijk al wel een hoop kwijt, Peru bezocht ik nog niet en is me dus onbekend.
Mij is het om het even naar welk Zuid-Amerikaans land de reis leidt. Maar wel liefst een ander land dan Ecuador…
Je schreef dat je nog gewerkt hebt in Zuid-Amerika. Hoe ben je daartoe gekomen? Zoiets zegt me ook heel wat… :
Ik zou ook liefst reizen met een groepje van een 4-tal personen, mij om het even wie (pas me makkelijk aan). Als je er nog kent, no prob! Reisgenoten altijd welkom dus.
Philip
Hoi Philip,
Dank je wel voor je reactie! Ik ben heel benieuwd naar je verhalen over Equador, wat heb je allemaal gedaan en gezien, hoe is de bevolking, het klimaat , de natuur?? Mail maar naar mijn hotmail als je wilt, da’s wat handiger (evawolfs@hotmail.com). Ik heb in een weeshuis voor kinderen die op adoptie wachten in Costa Rica gewerkt. Omdat ik helemaal idolaat ben van kinderen en het een geweldige ervaring was. Daarnaast heb ik veel rond gereisd, veel gezien en meegemaakt. Ik ben een echte (low-budget) backpacker, hou van zo veel mogelijk avontuur en actie!!
De landen die voor komende zomer mijn interesse hebben zijn: guatamala, Peru en Equador. Ik spreek redelijk spaans, vandaar dat Brazilie afvalt…
Hoop snel van je te horen,
Eva
Hi!
Ik ben van plan volgend jaar naar equador of peru te gaan om vrijwilligerswerk te gaan doen. Ik ben heel erg benieuwd met welke organisatie of hoe jullie dat geregeld hadden!
Als jullie zin hebben kan je me mailen (suzos20@hotmail.com). Het lijkt me gewldig te horen hoe jullie ervaringen zijn geweest!
Suzanne