Ecuador-Peru-Bolivia-Chili vanaf eind augustus!

Ik zoek een reisgenoot!

Dit jaar studeer ik af, maar wil voorlopig nog geen vaste baan. Heb dan ook al lange tijd in gedachten om naar Zuid-Amerika te gaan. Mijn plan is om 3 of 4 landen aan te doen…en om daar 2,5 of 3 maanden over te doen. Het lijkt mij mooi om in Ecuador te beginnen, waar ik graag een paar weken bij een natuurproject zou willen helpen/werken. Ik ben niet van plan dit bij een organisatie te regelen die nog meer geld vragen dan mijn retourticket. Ik betaal of werk tegen kost en inwoning, en wellicht is het beter om ter plekke een geschikt project te zoeken.
Daarna zou ik naar Peru, Bolivia en eventueel Chili willen doorreizen.
Ik spreek inmiddels een redelijk Spaans en het lijkt mij dan ook erg leuk om ook in het spreken nog meer ervaring op te doen.

Het lijkt mij leuk om deze reis samen met iemand te maken! Jammer genoeg hebben de mensen om mij heen niet genoeg geld…

Mocht mijn verhaaltje je aanspreken en heb je ook plannen om aan het einde van Augustus of begin September af te reizen naar Zuid Amerika, en heb je ook nog geen reisgenoot? Post een reply of mail me…en wie weet kunnen we eens iets afspreken ofzo…lijkt me leuk. :nod:

Hey you!

Zal me even voorstellen!ik ben Nicolette,27jaar
ik ben ondertussen al 5 jaar afgestudeerd voor sph en ben in die tijd al 3 keer voor lange tijd naar t buitenland geweest en t kriebelt nog steeds en zat nu dus inderdaad aan midden/zuidamerika te denken maar liever ook niet alleen.alleen wilde k nog wel een spaanse cursus in guatemala ofzo doen want k ken dus nog geen spaans!maar heb jij ondertussen misschien al wat concretere plannen??
groetjes

hey!
Ik ben Rosa, 18 jaar, in juni word ik 19. Ik ben nu bezig met mijn propedeuse voor MWD. Maar na dit jaar wil ik een jaartje weg. Misschien naar Cuba of Suriname. Maar ik kan alleen maar projecten vinden waar je met een hele groep naar toe moet of je moet alles helemaal zelf regelen. Dus als iemand het leuk vind om daar ook heen te gaan hoor ik het graag.

Hallo!

Ook ik ga in het najaar drie maanden naar Zuid-Amerika. In start begin september in Ecuador met drie weken Spaanse les om vervolgens via Peru, Bolivia en Chili in december weer naar huis te gaan.

Ik heb geen idee of je plannen nog hetzelfde zijn, maar het lijkt me leuk een stuk(je) samen te reizen.
Ik ben 25 jaar en houd even pauze tussen het theoretische en praktische gedeelte van mijn studie geneeskunde. Ook ik ga alleen, omdat geen van mijn vrienden de luxe hebben om drie maanden weg te kunnen.

Als je nog geintereseerd bent, hoor ik graag van je.

Groetjes,
Lotte

Ik sluit me ook graag aan bij je oproep!
Voor details over mijn plannen kan je kijken bij mijn oproep hier:

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=39522

Wie weet tot mails?

Joris

Beste allen,

Ik ga eind oktober voor 1 maand naar zuid amerika en eindig in chili, waar vanuit ik terugvlieg. Misschien kom ik degene die naar Chili gaan daar wel tegen.

Groet,
Ab

Hoi Joris,

Je plannen klinken goed. Mijn spaans is nu nog niet-bestaand, maar daar wordt aan gewerkt in Ecuador.

Mailen wanneer je bent aangekomen?

Groetjes,
Lotte

Zie PM :wink:

Joris

hoi!

Ik vertrek 5 okt. voor 10 weken naar peru. Ik ga eerst 3 weken rondreizen door zuid-peru ( dit is georganiseerd met een groep) Maand oktober. Daarna blijf ik 4 weken spaans leren in Cusco (maand november). Vervolgens heb ik nog 3 weken in december over die ik zelf kan invullen…
In die 3 weken wil ik misschien wel erg graag naar bolivia ( ik ben dan toch in de buurt!)…Ik weet totaal niet hoe het daar in cusco gaat lopen en of ik iemand vind die met mij mee wil, heb jij al concrete plannen voor bolivia>??

Ik ben net afgestudeerd en het net als jij nog helemaal geen zin in een vaste baan dus daarom ga ik er ook even tussen uit! klinkt het je wat? Dan hoop ik iets van je te horen!

succes!

Groetjes ruzica

ps. spreek nu nog geen spaans, maar dat zal zeker beter worden met mijn spaanse lessen.