Sept / okt / nov Peru + Brazilië

hey
ik ben van plan in september zo’n 3 maanden naar zuid amerika te gaan. >>> mn voorkeur gaat uit naar peru, ik wil ook naar rio de janeiro en sta open voor andere plannen. wil graag actieve dingen doen/natuur zien(jungle!!) cultuursnuiven ect. ben zelf 20 jaar vrouw, een beetje dezelfde leeftijd zou fijn zijn
laat iets weten als je interesse hebt:)

Hey Yeahzzz,

In afwachting op een sollicitatie ben ik ook van plan om richting Zuid Amerika te gaan rond september dit voor zo’n 5 a 6 weken. Peru staat ook op mijn lijstje en daarnaast actieve dingen doen lijkt me super. Ben 28 jaar en vrij makkelijk in omgang.

Zuid Amerika staat ook bovenaan mijn lijstje, maar vind dit in mijn eentje toch wel eng door alle spookverhalen die ik gehoord heb! Ik ben deze zomer klaar met mijn HBO opleiding en ga daarna sowieso reizen. Als ik niemand mee kan krijgen naar Zuid Amerika ga ik weer terug naar Azië, waar ik laatst twee maanden geweest ben :slight_smile:

Heb je Facebook? Of een andere manier om in contact te komen?

Groetjes Iris (21 jaar)

Hey Iris,

Tof dat je ook zin hebt om die kant op te gaan. Hierbij mijn contactgegevens. merijn_woudt@hotmail.com of facebook even zoeken op Merijn Woudt in Groningen.

Groetjes Merijn

Hoii,

ik ben ook as. zomer klaar met mijn bachelor als het goed is en vertrek in september naar Peru, om door te reizen naar Bolivia en Chili.
De plannen zijn om alleen te gaan maar een reisgenoot is nooit weg! Misschien kunnen we plannen uitwisselen?

Groetjes,

Myrthe (23 jaar)

He Vego,

De sollicitatie ging helaas niet door, maar nu de reis naar Zuid Amerika wel. Het lijkt me wel leuk om deels of een tijd samen te reizen. Wellicht kunnen we wat plannen uitwisselen?

Groet Merijn

Hoi ook ik ga in oktober een maand richting Peru. We kunnen wel met een groepje gaan zoals ik het lees ;-)? Hebben jullie al een ticket geboekt? Ik nog niet.

Hoi Vego,
Ik ga ws. in oktober een maand. Ik beperk mij tot een land, omdat er zoveel moois te zien valt in alleen Peru.

Groetjes,
Naomi

Hoi Naomi,

ik zal ook in oktober nog steeds in Peru zijn (ik vertrek september).
Misschien leuk om even contact te houden en plannen uit te wisselen!

Groetjes,

Myrthe

He Naomi,

ik ben ook van plan om rond oktober/november richting Peru te gaan. Ben van plan om circa 6 weken te gaan en de landen Peru, Bolivia en Chili te bezoeken. Heb ook nog geen ticket geboekt. Wellicht kunnen we even samen reizen?

Groet Merijn