Reislustige mensen opgelet!!
Ik ben van plan deze zomer 1 of 1,5 maand door Zuid-Amerika te backpacken. Aangezien een beetje gezelschap niet verkeerd zou zijn ben ik op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot (18-24) die met me mee zou willen gaan. Mijn voorkeur gaat uit naar Peru, maar er ligt nog helemaal niets vast. Suggesties zijn altijd welkom! Dus heb je zin om samen met mij de reis te plannen en eens lekker op avontuur te gaan deze zomer…laat het me weten!!!
Groetjes Joyce
Hoi Joyce,
Ik heb zin in het avontuur deze zomer!!!
Ik wil ook graag naar Latijns- Amerika. En wil ik wil eigenlijk ook niet alleen gaan. Het is toch wel zo fijn om een reisgenootje bij je te hebben. Ik ben 20 jaar en het lijkt me leuk om samen de plannen te maken. Peru lijkt me ook echt geweldig om naar toe te gaan, (daar schijnt het in de zomer ook droog te zijn). Maar het lijkt me ook leuk om 2 landen aan te doen.
Groetjes Stefanie
Hey, Ik ben wel geinteresseerd! Weet je al wanneer je vertrekt en voor hoelang? heb je al Tickets,Werk je al of studeer je nog ik ben 21 jaar en studeer nog, ik ben woonachtig in Bonheiden
Laat iets weten :o
hey hey
ik zit er een tijdje aan een backpackavontuur in Z-Amerika te denken en ook vooral Peru lijkt me echt geweldig, maar ik zou eventueel ook graag wat meer landen bezoeken. Ik heb alleen nog niemand zo gek gekregen om mee te gaan, dus vandaar dat ik nu een beetje op internet aan het rondzoeken ben naar reisgenoten.
Ik ben 21 en studeer en zou ook het liefst gewoon (ongeveer) in de zomervakantie gaan, voor zo’n anderhalve maand dus.
Laat iets weten, ik ben zeker geinteresseerd!
Groetjes Sara
Ik zit er dus ook aan te denken om 6/7 wkn zuid amerika te doen en ben ook op zoek naar een reisgenoot/ote/oten. Wat,wanneer,waar etc staat wat mij betreft helemaal open. Hoewel ik iets heb met Montevideo? Ik zou graag willen vertrekken begin juli en terugkeren eind augustus? is het iets voor jullie dames? frans
Hallo mensen,
Hebben jullie mijn oproepje gemist ofzo!
Ik wil ook naar Peru voor een aantal weken en wil niet zo graag alleen!
Het lijkt me tof om met een gezellig groepje te gaan!
Hee mensen,
ik zit ook een beetje in hetzelfde schuitje. Het lijkt me ook onwijs gaaf om een maand of zo te backpacken door zuid-amerika (voor langer (nog) geen tijd), maar heb ook nog niemand zo gek gekregen om mee te gaan. Ben nog student (19 jaar), dus wil graag low-budget gaan. Hebben jullie al concrete plannen? dan hoor ik dat graag.
Ciao, Bart
Voor diegenen die toch hun plannen willen doorzetten: kijk eens op www.andersreizen.be (avontuurlijke jongerenreizen –> peru) voor een groepreis. Om de reis te laten doorgaan moeten we met minimum 8 zijn. we zouden vertrekken op 8 juli en de terugkomst is gepland op 31 juli. Voorlopig zijn er nog maar 4 inschrijvingen. Het zou fantastisch zijn moest alles doorgaan!!!
Groetjes
Katrien
(22 jaar, België)
Hoi mensen.
Ik ga met de organisatie NIW naar Peru. Ik vertrek op 19juni, ga 2 weken spaans leren en 4 weken vrijwilligerswerk doen. Ik ga tot nu toe alleen, maar lijkt me leuk om samen heen te vliegen (al moest ik echt snel mijn ticket vast leggen want rond die tijd is het een ramp!) of ideeen uit te wisselen ivm voorbereiding ed
als ik jullie één tip mag geven; leg bepaalde dingen vast, er zijn veel mensen die backpacken, vooral nederlanders, dus contacten maak je toch wel. Op peru4u.com en joho.nl zijn meer links te vinden, goedkope vliegtickets zul je toch niet snel vinden:)
Hasta la vista ;)!
Groetjes, Anne
emaill; a_mol85@hotmail.com