Gezocht: reisgenoten!!!
Ik ga vanaf begin oktober zes maanden reizen in Zuid-Amerika!
Ik ben hiervoor op zoek naar reisgenoten die het leuk vinden om (een deel) mee te gaan!
Mijn ReisPlanning is ongeveer als volgt:
Oktober: Bolivia
November: Peru
December: Ecuador (en Galapagos-eilanden)
Januari: Venezuela
Februari: Brazilië (tijdens carnaval)
Maart: Argentinië
Ik ben van plan rond 10 oktober heen te gaan en terug te keren rond 10 april, waarbij ik bovenstaande landen allemaal ongeveer een maand wil bereizen.
Laat even weten als je het leuk lijkt om mee te gaan, dan kunnen we samen kijken hoe we dat kunnen plannen!!
Ik reis backpackend en slaap vaak in budget hostels, zodat ik wel geld over heb voor bezienswaardigheden en actieve dagtrips. ik doe regelmatig een tour van 1 of meerdere dagen. Ik ben actief en sportief (ik doe alleen niet aan mountainbiken, duiken of golfsurfen) maar dat hoeft geen probleem te zijn. daarnaast hou ik ook van avondjes uitgaan!
Groetjes, Roos (29 jaar)
Hallo,
ik ben een ook een backpacker en trok met de Lonely Planet reeds, telkens een maand, door o.a.Ecuador, Mexico, Cuba, Costa Rica, Vietnam, Indonesie…Peru staat zeker nog op mijn lijst om te bezoeken. Mijn reispartner is onlangs getrouwd en gaat niet meer mee. Ik vind de natuur prachtig, maar heb ook behoefde aan cultuur.
Ik heb wel 2 maal je leeftijd, voor mij speelt dat geen rol.
Groetjes
Let Merlier
Hoi Let,
Bedankt voor je reactie! Helaas gaat de voorkeur voor mij wel uit naar iemand die dichter bij mijn leeftijd zit…sorry!
groetjes, Roos
Hoi Roos,
Super leuk plan ik heb zelf ongeveer het zelfde plan maar dan om te gaan starten in midden Amerika. Om vanuit daar af te gaan zakken aar het zuiden.
Ben van plan om in of net na de zomer vakantie te starten en in ieder geval met het carnaval in Rio te zijn.
Kort iets over mij zelf woon in Gouda 24 jaar en ben altijd in voor een avontuur en wil graag op gaan in de cultuur.
Liggen jou plannen nog niet helemaal vast die van mij namelijk ook nog totaal niet.
Misschien is het dan leuk om te gaan kijken om samen te starten en of een stukje samen te gaan reizen.
Groetjes Robbert
Hoi Roos,
Wat leuk, ik ben van plan om begin/half september op Lima te vliegen, dan naar Noord Chili te gaan en ongeveer in oktober in Bolivia te belanden, dan terug naar Peru, en dan wil ik Ecuador er nog achter aan doen. Komt dus best wel overeen!
Misschien dat we daar een keertje kunnen meeten als we beide in Bolivia zijn in oktober?
Ik ben trouwens 23 jaar (dan 24). Misschien kunnen we wat pb’tjes sturen voor wat meer info? Ik hoor het van zelf.
Groetjes Kristel
Hoi!
Ik ben Petra, 25 jaar oud en studeer in juni af. Ik ben zelf van plan om van september tot en met januari naar Zuid Amerika te gaan. Wil voornamelijk graag naar Bolivia en Peru, maar ook Argentinië en Chili lijken me super.
Ben zelf van plan om medio september naar Buenos Aires te vliegen. Maar verwacht om in oktober ook in Bolivia en in november in Peru te zijn. Daarna wil ik weer naar het zuiden. Ik heb zelf (nog) geen ervaring met backpacken of alleen reizen, vandaar dat ik op zoek ben naar reismaatjes om de reis mee te starten of onderweg te meeten. Heb vorig jaar 5 maanden Spaans geleerd en verliefd geworden op de natuur en cultuur van Zuid Amerika (vanuit de boeken dan :P), vandaar dat ik graag naar Zuid Amerika wil.
Als je interesse hebt, stuur me een PM of via Facebook!
Groetjes Petra