Reis naar Colombia, Peru of Bolivia (september - oktober 2015)

Hallo iedereen!!

Ik heb net een mooie reis achter de rug (Thailand & Cambodia). Toch kan ik niet wachten om mijn volgende reis in te plannen! Hopelijk ergens rond september/october. Er zijn enkele landen die me heel hard aanspreken, Colombia, Peru en Bolivia. Ik ben al 3 x naar Brazilië geweest voor langere tijd, alsook heb ik Panama & Costa Rica bezocht. M’n hart heb ik ergens verloren aan de warmte van de bevolking, de ongerepte natuur, het lekkere eten, het uitgaansleven (dansen), het leven buiten… In onze contreien mis ik dit toch wel. M’n reizen door Zuid-en Midden-Amerika deed ik tot nu steeds alleen. Aangezien ik nu door, één van opgenoemde landen wil trekken, leek het me wel leuk een reispartner te hebben die ook een beetje avontuurlijk is aangelegd ; alsook openstaat om de cultuur van het land te ontdekken.

Wat moet je meer weten van mij? Wel ik ben een vrij energiek persoon, ik begeef me graag onder de lokale bevolking, heb interesse in héél veel dingen, kan genieten van lekker eten (en bijhorend drankje) :stuck_out_tongue: Ik hou van de fauna en flora… wie meer wil weten, hoeft me maar eens een mailtje te sturen [​IMG]

Ik hoop alvast op een positief antwoord! Het wordt alvast een reis om nooit te vergeten [​IMG]

Zonnige groeten!
Jeroen

Hoi Jeroen,
Klinkt heel leuk allemaal. Zelf ben ik ook constant op zoek naar mijn volgende reis en zuid amerika staat ook zeker op mijn lijstje! Voeg me anders even toe op fb als je interesse hebt! Mijn naam is Pim Bemelen en ik ben 24 jaar.
Groetjes!!

Hoi Jeroen!

Ik heb je berichtje gelezen… Ben al enige tijd aan het nadenken om er even tussenuit te gaan… Misschien kunnen we wat beter met elkaar alles bespreken via sociale media? Facebook of dergelijke?

Je mag me altijd toevoegen… Stuur anders een PM indien je interesse hebt :slight_smile:

Groeten
kirsten

Hoi Jeroen, Pim, Kirsten en de rest!

Ik ben Petra, 25 jaar oud en studeer in juni af. Ik ben zelf van plan om van september tot en met januari naar Zuid Amerika te gaan. Wil voornamelijk graag naar Bolivia en Peru, maar ook Argentinië en Chili lijken me super. Ik heb zelf (nog) geen ervaring met backpacken of alleen reizen, vandaar dat ik op zoek ben naar reismaatjes om de reis mee te starten of onderweg te meeten.

Heb vorig jaar 5 maanden Spaans geleerd en verliefd geworden op de natuur en cultuur van Zuid Amerika (vanuit de boeken dan :P), vandaar dat ik graag naar Zuid Amerika wil.

Als je interesse hebt, stuur me een PM of via Facebook!

Groetjes Petra

Hallo allemaal,

Ik zie dat er meer met het idee lopen om te gaan backpacken in Zuid-Amerika.
Zelf heb ik vorig jaar voor het eerst een reis gemaakt met fox naar Zuid-Afrika.
Echter zou ik dit jaar graag willen backpacken, maar heb dus helemaal geen ervaring hiermee.

Als er nog interesse is dan hoor ik het graag!

Ik ben net terug uit Colombia, heel gaaf land. Ik wil zelf ook graag naar Peru en Bolivia. Om het vinden van een reisgenootje wat makkelijker te maken heb ik een Facebookgroep aangemaakt voor iedereen die door Midden- en Zuid Amerika gaat backpacken. Redirecting...

Hallo,

Zijn er ondertussen al plannen ?

Ik zoek nl. ook een avontuurlijke m/v reisgenoot(en) om in Zuid-Amerika (volledig of gedeeltelijk) rond te trekken in de herfst of winter '15, gedurende ± 3 maanden (of die mij voor een deel van de reis willen vergezellen).
Indien die 3 maanden te lang zijn, kan ook eventueel een deel van de trip gedaan worden met een keuze van 1 of 2 landen (en ook een periode naar keuze).
Ik heb begrepen dat je oa ook wil rondtrekken in Zuid-Amerika. Misschien kun je een deel van mijn tocht meemaken, dan heb je toch al een reisgenoot voor dit deel ?

De formule, route en duur ligt nog niet vast en is in overleg.
Wel heb ik reeds ervaring met een Overland-truck : dit heb ik vorig jaar gedaan en 12 landen van Oost- Zuid Afrika doorkruist. Dit vind ik een ideale formule om vele landen te ontdekken.

Het mag opnieuw een Overland zijn, maar andere suggesties zijn ook welkom.
Indien je meer info wil ivm de Overland-formule, dan kan ik je die zeker geven.

Ik ben een single vrouw van 56 jaar, maar op trekking met jongeren, dus jong & avontuurlijk ingesteld. Ik heb reeds ondervonden dat leeftijd niet zo belangrijk is, als je dezelfde interesses hebt of openstaat voor nieuwe dingen.
Indien je interesse hebt, dan kun je me mailen op : pascalinebackstage@gmail.com

Groetjes.