Zuid-Amerika !!

Hoi hoi,
Noord heb ik ( 29j, m) al gezien, West ben ik al geweest en oost ben ik net van terug dus wil ik nu het zuiden gaan verkennen: ZUID-AMERIKA, jazeker!
Zijn er nog leuke

http://81.223.243.183/ads/images/smilies/smile.gif

en gezellige reizigers die Peru en andere landen willen verkennen al backpackend? Het gevoel van avontuur en vrijheid, contact met de plaatselijke bevolking zonder de highlights te vergeten. Ik zoek nog een reisgenoot want vrienden hebben geen tijd en samen reizen is toch zoooooo veel leuker, toch?? Spreekt dit je aan,
reageer dan en misschien trekken we dan samen door Zuid-Amerika.

goede avond,
ik las net je oproep op wereldwijzer en ik heb zeer veel zin om met je mee te gaan, maar helaas ben ik gehandicapt geworden en heb zorg nodig
als jij me die zorg kan en wil geven zou ik graag met je mee gaan naar Zuid Amerika
meer informatie over mij kan je vinden op www.geocities.com/margreet1972
Margreet

Hallo!
Ik zoek een reisgenoot voor de maand juni. Ik durf niet alleen door Colombia te reizen, maar met een man is de veiligheid wat groter!
Ben 24 jaar en verblijf nu een half jaar in Mexico. Daarna breng ik de maand mei door in Peru, juni wil ik in Colombia zijn en juli plus augustus weer in Mexico. Dan keer ik terug naar Nl, na een jaar lang weg te zijn geweest. Ik ken de taal trouwens redelijk goed!
Reageer of mail me: maryhightree@hotmail.com

Hey!!
Peru is momenteel mijn DROOMbestemming!! Ik ben nog nooit naar Amerika geweest, dus waarom niet beginnen bij ZUID!?
Wanneer zou je gaan, wat ben je van plan,…
Groetjes!!
[EMAIL=“Evelien_korte@hotmail.com”]Evelien_korte@hotmail.com